Podezřele nízké ceny v eshopu?



Roxteedy - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (143) - 242.192 (?)
12.5.2010 20:54

To je jasný, zase to vidíš z jinýho úhlu. To co popisuješ je fakt vopruz a na vodstřel.

Já mám spíš na mysli se kouknout jestli je to kompletní, jestli tam místo pily neni cihla, atd. A to asi jako řidič rozumnýmu člověku umožníš.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3   
                  
lubos25 - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (108) - 48.252 (?), 12.5.2010 17:37

Jezdím u přepravní společnosti. Vozíme leccos. Abych vám pravdu řekl, mě zajimá jen jestli není požkozený obal.

Jestli je poškozený obal tak to nechám zakaznika rozbalit ještě před převzetím, v tom problem nevidím. Ale zažil sem borce co po mě chtěli ledničku do šestého patra, hned že jí narvou do zásuvky a to jsem ještě žádné peníze a nic jiného neviděl.To hned usměrním takového člověka. To to radši odvezu zpátky do skladu.

Závěr je takový, poškozený obal je pro mě směrodatný. Co je očividně nepožkozené nenechám před zaplacením rozbali.

A ještě některé internetové obchody slibují zázraky na počkání a nemožné do tří dnu. časy jak dodání jak kdybych jezdil z autobusem a vynášení zboží až kam jim na očich uvidím. První uzamykatelné dveře a konec

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Roxteedy - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (143) - 242.192 (?), 12.5.2010 20:54

To je jasný, zase to vidíš z jinýho úhlu. To co popisuješ je fakt vopruz a na vodstřel.

Já mám spíš na mysli se kouknout jestli je to kompletní, jestli tam místo pily neni cihla, atd. A to asi jako řidič rozumnýmu člověku umožníš.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 157.179 (?), 12.5.2010 21:30

Řidič ti to umožnit nesmí, pokud toto ujednání není sjednáno ve smlouvě mezi dodavatelem a přepravcem. Přeprava zboží se totiž řídí občanským zákoníkem v par. 769: "1) Dopravce odpovídá za škodu, která vznikla na přepravované zásilce v době od převzetí k přepravě až do vydání, ledaže škoda byla způsobena odesílatelem nebo příjemcem, vadností zásilky, jejího obalu nebo balení, zvláštní povahou zásilky, anebo okolností, kterou nemohl dopravce odvrátit." Takže při poškození obalu přebírajícím přestane působit odpovědnost dopravce za vady a je to pouze na Vás, pokud ve smlouvě nebylo sjednáno něco jiného. Pravdu má řidič v příspěvku výše.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Roxteedy - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (143) - 242.192 (?), 13.5.2010 8:31

Pozor, nikdo neříká, že dopravce odpovídá za kompletnost věcí v balíku - to by bylo absurdní. Říkám, že mám právo se přesvědčit co je uvnitř, než jej převezmu. Pokud odmítnu, řidič přelepí origo páskou a napíše do protokolu zápis.

Moc z neznámých eshopů nenakupuju, ale pokud, tak to dělám takto. Zatím jsme se vždycky s šoférem domluvili.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
Roxteedy - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (143) - 242.192 (?), 12.5.2010 21:00

Jasně, je to o lidech, jako vždy všechno...

Vem si to takhle: bude tam cihla. Co ty s tim? Pošleš cihlu do 14dnů zpět a bez udání důvodu budeš chtít vrátit peníze? 

Dopravce odpovídá pouze za to, že cihla není poškozená. Za to, zda veze opravdu pilu nebo jen cihlu neodpovídá. A ani nemůže - neví co veze.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 238.170 (?), 14.5.2010 8:43

Děkuji za citaci občanského zákoníku a řidiči dopravní služby za praktické vysvětlení.

Jak jsem psal, já to dělám takto:

Obal je poškozený - nepřebírám nebo s řidičem kontroluji nepoškozenost zboží uvnitř a až poté platím. Pokud se zboží rozhodnu převzít, napíši o poškozeném obalu větičku do přepravního listu.

Obal není poškozený - platím řidiči a za jeho přítomnosti rozdělávám balík a kontroluji věcnou správnost a evidentní nepoškozenost zboží. Tady se mohu přesvědčit za účasti řidiče, že místo pily není cihla.Zdali je pila funkční mě v tuto chvíli nezajímá, na to mám 14 dní (6 měsíců, 2 roky) abych ji vrátil nebo reklamoval.

Mimochodem - před časem jsem si objednal malou jednoLEDkovou lampičku k notebooku přímo z Číny. Cena 0,9$ a 0,4$ poštovné, tedy asi 26 Kč včetně dopravy z Činy k nám na vesnici. Za 14 dní přišla normální bublinková obálka a v ní lampička. Nikdo nic podepsat nechtěl, přišlo to jako dopis.

Petr Filipi

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
lubos25 - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (108) - 48.252 (?), 14.5.2010 20:27

Jak mi to osoba zaplatí a rozbalí to a je problém tak to s ním vyřeším. Objednané něco jiného, či nějaký jiný problém.

Ale nikdy se nestalo že by přišla cihla či šutr v balíku. To si už dneska nikdo nedovolí. V rajonu děláme i svozy na firmách které jdou jinam do světa a ty firmy si zákaznika váží. Sem tam něco přijelo křaplé kamionem do depa ale dycky to vyřešila pojištovna nebo to zaplatil řidič. 

Funguje to jak to funguje a je to vždy mezi lidma. Když čekám na pitomce pul hodiny a pak chce 2kč vrátit a odjíždím bez tringeltu a jedu k němu příště někdy snad, tak mu už vstříc nevýjdu třeba časově. Řeknu mu že nejsem autobus a že nejezdím podle řádu, odjíždím a jdu vedle do hospody na meničko.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
RadekB - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1424) - 21.230 (?), 21.5.2010 23:48

Luboši, pročetl jsem oba Vaše příspěvky a je mi z nich smutno. Dýchla na mne doba "ledová" z před roku 1989! To se nám to myšlení lidí hezky (díky některým politikům a zastydlému socializmu), vrátilo o dvacet let zpět! Ano paninko, ten pokoj Vám vymalujem, bude to dělat 8 000 tisíc, dva obědy, čtyři svačinky a basičku píva, jo a paninko, uklidit si musíte sama a přijdem v 9 a končíme ve 12, takže počítejte takové tři dny! Víte kde pracujete? Ve službách! A proč se tomu říká služby, protože tím sloužíte druhým za úplatu! Takže pro příště, žádný PITOMEC, ale zákazník, tringelt máte ve mzdě a on není povinen sedět na zadku dva dny a čekat kdy milostivě páni od přepravců dorazí!!! Přesně takové řidiče tu u mne měla firma PPL, píši měla, protože se jich zbavila (i mým přičiněním) a konečně to jsou SLUŽBY zákazníkům, nikoliv zákazníků řidičům! Dnes tu jezdí řidiči dle mého gusta (také neříkám zákazníkům pitomci a když přijdou v 10 večer, stroj jim opravím, pokud to tak rychle jde!), nejsem-li doma, ví kde najde klíč od úložní bedny a já mu natolik věřím, že nemusím balík kontrolovat ani po stránce obalu. Mimochodem, vy jste POVINEN, jako řidič smluvního přepravce, ano po zaplacení dobírky, se zákazníkem na jeho přání, obsah balíku zkontrolovat zda ani ten není poškozen! Jste totiž pro odesilatele i odběratele jediným hodnověrným a pověřeným svědkem pro případnou reklamaci! Neznamená, že když není poškozen obal, není poškozen obsah! A že to není nikde napsáno, ale je, ve smlouvě mezi odesilatelem a Vaší firmou, nechte si ji někdy ukázat a přečtěte si ji. Jak se zachází v depech často se zásilkou Vám snad říkat nemusím a může mít třeba deset "skleniček", "deštníků", nápisů Neklopit a podobně. IQ některých skladových dělníků občas nedosahuje ani na řidičák na jízdní kolo!  Jeden příklad za všechny. Objednal jsem si brusné kotouče do brusky na řetězy, balík se zbožím a kotouči přišel s nepoškozeným obalem, zaplatil jsem dobírku a zatímco se řidič ptal na možnost opravy křovinořezu, jsem balík otevřel, kotouče byly jednotlivě zabaleny v kartonu, proloženy polistyrenem a zajištěny proti pohybu v krabici. Bohužel vždy dva na okraji popraskané evidentně nárazem, nebo tlakem na obal balíku. Řidič se mnou, bez komentářů, sepsal zápis o poškození a odjel. Poslal jsem je i s originál zápisem dodavateli a obdržel obratem kotouče nové zdarma. Jak by jste chtěl dokázat jako odběratel, že Vám nespadly na zem např. při vybalování??? Cena tří kotoučů byla cca á 400,- Kč, jeden speciální na Duromatic řetězy 2 700,- Kč! Takže takto má vypadat "služba ", tak, jak vypadala v době kdy tito takzvaní "kurýrní přepravci " začínali a bojovali o své místo na slunci! Ne tak jak ji popisujete Vy, jako zaměstnanci OPBH za sociku! A to nekomentuji časy příjezdů, zejména "velice vhodné" pro soukromé osoby které jsou přes den v zaměstnání. Nějak se nám vytratila ta snaha balík dodat, ne jen přepravit! Téměř vždy si firmy zákazníka a nejen zahraničního, váží, škoda je když jim to neseriozní řidič kurýra kazí!

Přesně jak to napsal Roxteedy, vždy je to o lidech! U té ledničky, ale s Vámi bezvýhradně souhlasím, nejste stěhováci!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 47.112 (?), 18.5.2010 21:46

Tak pila je od čtvrtku doma a vše proběhlo v pořádku, z internetového obchodu mě dokonce několikrát volali a upřesňovali si informace o dodávce. Objednal jsem nakonec Dolmar PS5000 a zatím spokojenost, nebyla možnost zatím prověřit ji v akci, ale co se týče dodávky tak super. K pile byl vcelku obsáhlý návod i s postupem jak vést řez při kácení stromu. Držel jsem v ruce v obchodech jak Husqvarnu tak Stihlku a osobně jsem řezal, jak už jsem psal, se Stihlkou a Oleomackem. Dolmar se svou konstrukcí tváří hodně bytelně, tak uvidíme v ostrém provozu... díky všem za rady a napíšu za nějaký čas až dostane zabrat. Dominik

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 47.112 (?), 18.5.2010 21:59

Ještě mám dotaz na nějakého učeného.. Nevýhodou eshopu je samozřejmě složitý kontakt s prodejcem a tak nějaké seřizovnání bude probíhat asi za korunky někde u autorizovaného prodejce(servisu). Nemáte tušení jak se z výroby pila nastavuje a jestli s tím nastavením je možné bez nějakého poškození pilu používat a nebo je nutné seřízení hned při prvotním nastartování. (co jsem tu pochytil, tak by se po určitém zaběhnutí měla seřídit, ale jak je na tom při koupi a prvním startu až doma)

Pilu jsem nastarovanou měl a po počátečním nasání benzínu chytne i studená pila na první škytnutí po zatažení sytiče a volnoběh mě příjde taky v pořádku.. nerad bych kazil statistiky spolehlivosti Dolmaru vlastní blbostí :-)

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?30.4.2024
Úprava vody magnetickým polem29.4.2024
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?29.4.2024
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?28.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika