Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Luboši, pročetl jsem oba Vaše příspěvky a je mi z nich smutno. Dýchla na mne doba "ledová" z před roku 1989! To se nám to myšlení lidí hezky (díky některým politikům a zastydlému socializmu), vrátilo o dvacet let zpět! Ano paninko, ten pokoj Vám vymalujem, bude to dělat 8 000 tisíc, dva obědy, čtyři svačinky a basičku píva, jo a paninko, uklidit si musíte sama a přijdem v 9 a končíme ve 12, takže počítejte takové tři dny! Víte kde pracujete? Ve službách! A proč se tomu říká služby, protože tím sloužíte druhým za úplatu! Takže pro příště, žádný PITOMEC, ale zákazník, tringelt máte ve mzdě a on není povinen sedět na zadku dva dny a čekat kdy milostivě páni od přepravců dorazí!!! Přesně takové řidiče tu u mne měla firma PPL, píši měla, protože se jich zbavila (i mým přičiněním) a konečně to jsou SLUŽBY zákazníkům, nikoliv zákazníků řidičům! Dnes tu jezdí řidiči dle mého gusta (také neříkám zákazníkům pitomci a když přijdou v 10 večer, stroj jim opravím, pokud to tak rychle jde!), nejsem-li doma, ví kde najde klíč od úložní bedny a já mu natolik věřím, že nemusím balík kontrolovat ani po stránce obalu. Mimochodem, vy jste POVINEN, jako řidič smluvního přepravce, ano po zaplacení dobírky, se zákazníkem na jeho přání, obsah balíku zkontrolovat zda ani ten není poškozen! Jste totiž pro odesilatele i odběratele jediným hodnověrným a pověřeným svědkem pro případnou reklamaci! Neznamená, že když není poškozen obal, není poškozen obsah! A že to není nikde napsáno, ale je, ve smlouvě mezi odesilatelem a Vaší firmou, nechte si ji někdy ukázat a přečtěte si ji. Jak se zachází v depech často se zásilkou Vám snad říkat nemusím a může mít třeba deset "skleniček", "deštníků", nápisů Neklopit a podobně. IQ některých skladových dělníků občas nedosahuje ani na řidičák na jízdní kolo!  Jeden příklad za všechny. Objednal jsem si brusné kotouče do brusky na řetězy, balík se zbožím a kotouči přišel s nepoškozeným obalem, zaplatil jsem dobírku a zatímco se řidič ptal na možnost opravy křovinořezu, jsem balík otevřel, kotouče byly jednotlivě zabaleny v kartonu, proloženy polistyrenem a zajištěny proti pohybu v krabici. Bohužel vždy dva na okraji popraskané evidentně nárazem, nebo tlakem na obal balíku. Řidič se mnou, bez komentářů, sepsal zápis o poškození a odjel. Poslal jsem je i s originál zápisem dodavateli a obdržel obratem kotouče nové zdarma. Jak by jste chtěl dokázat jako odběratel, že Vám nespadly na zem např. při vybalování??? Cena tří kotoučů byla cca á 400,- Kč, jeden speciální na Duromatic řetězy 2 700,- Kč! Takže takto má vypadat "služba ", tak, jak vypadala v době kdy tito takzvaní "kurýrní přepravci " začínali a bojovali o své místo na slunci! Ne tak jak ji popisujete Vy, jako zaměstnanci OPBH za sociku! A to nekomentuji časy příjezdů, zejména "velice vhodné" pro soukromé osoby které jsou přes den v zaměstnání. Nějak se nám vytratila ta snaha balík dodat, ne jen přepravit! Téměř vždy si firmy zákazníka a nejen zahraničního, váží, škoda je když jim to neseriozní řidič kurýra kazí!

Přesně jak to napsal Roxteedy, vždy je to o lidech! U té ledničky, ale s Vámi bezvýhradně souhlasím, nejste stěhováci!

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 20 a číslo 16.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika