Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Děkuji za citaci občanského zákoníku a řidiči dopravní služby za praktické vysvětlení.

Jak jsem psal, já to dělám takto:

Obal je poškozený - nepřebírám nebo s řidičem kontroluji nepoškozenost zboží uvnitř a až poté platím. Pokud se zboží rozhodnu převzít, napíši o poškozeném obalu větičku do přepravního listu.

Obal není poškozený - platím řidiči a za jeho přítomnosti rozdělávám balík a kontroluji věcnou správnost a evidentní nepoškozenost zboží. Tady se mohu přesvědčit za účasti řidiče, že místo pily není cihla.Zdali je pila funkční mě v tuto chvíli nezajímá, na to mám 14 dní (6 měsíců, 2 roky) abych ji vrátil nebo reklamoval.

Mimochodem - před časem jsem si objednal malou jednoLEDkovou lampičku k notebooku přímo z Číny. Cena 0,9$ a 0,4$ poštovné, tedy asi 26 Kč včetně dopravy z Činy k nám na vesnici. Za 14 dní přišla normální bublinková obálka a v ní lampička. Nikdo nic podepsat nechtěl, přišlo to jako dopis.

Petr Filipi

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 13 a číslo 18.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika