Jak se starat o Hořcový stromek



host - 168.48 (?)
24.9.2009 19:57

Paní Marie, ten váš stromek je opravdu nádherný.I já se dočkala teď v září pár květů a větvičky jsou obalené poupaty.Je to dost pozdě, myslím že už ani nestihne řádně rozkvést.Uvidíme příští rok, přezimuje v mrazuprosté místnosti a na jaře ho hodně sestříhám, Zkusím hnojit tím ledkem vápenným jak někdo doporučoval.A děkuji za vaši reakci.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4   
         
host - 103.119 (?), 29.5.2008 6:30
Moc děkuji za odpověď. Bohužel jsem ale úplně úplný laik, tak jen ještě poprosím o upřesnění - ze země zdá se něco vyráží, takže bych měla tyhle výhony oddělit a řízkovat? A pokud jde o bambus, myslíte dát mu vyšší oporu a k té navázat některý z vrchních výhonů? A do třetice - pokud jde o řízkování, dočetla jsem asi o 3 způsobech - ve vodě, v zemině (ve "skleníku" z petlahve) a v písku. Který způsob je pro hořec nejvhodnější? Předem moc děkuji za odpověď. Eva P.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
Pat+Mat - (14) - 150.46 (?), 1.6.2008 8:56

Já jsem si nový stromek namnožila tím, že jsem ustřihla silnější výhon (něco mezi dřevnatým a ještě bylinným) a 2/3 zasadila do země a přikryla velkou zavařovací sklenicí uříznutým dnem do země. Uříznuté dno pak používám jako pokličku. Stačí zvednout a zalít. Takto velice dobře nechávám zakořeňovat i růže, nebo jiné chulostivější rostliny.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 103.119 (?), 3.6.2008 6:17
Moc děkuji. Vyrobila jsem si skleníčky z petlahví a zatím to vypadá, že se výhony drží, tak uvidíme...
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 171.187 (?), 8.6.2008 21:50