Usychající sazeničky rajčat - prosím o radu



Registrovanýuživatel - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (407) - 218.212 (?)
16.4.2019 9:32

Takto přesně odešli moje jahody v samozavlažovacích květináčích, nějaká plíseň nebo co, u jahod jsem tipoval fytosporu u rajčat nějaká obdoba, moc teplo a vlhko, ty taplety to potvrzují, jsou moc vlhké a asi jste je měl někde blízko okno.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Stránky: 1,  2   
host - 145.222 (?), 16.4.2019 6:05, zobrazeno: 4840x

Dobrý den, chtěl bych poprosit o pomoc se sazeničkami rajčat. Pěstuji letos poprvé od semínek, přičemž po úspěšném vyklíčení rostlinek v průběhu předcházejících týdnu mi začínají rajčata schnout, list po listu, pak nakonec uschne celá rostlinka. Nevím, zdali je problém způsoben mou pravděpodob. nepravidelnou zálivkou, či zda jde o chorobu. Nechápu sice, kde by se mohla v mém pokoji vzít, nicméně jsem amatérský pěstitel, proto bych touto cestou chtěl poprosit Vás zkušenější o radu, o co se jedná, a jak to vyřešit - a možno-li zachránit aspoň část sazenic - k čemuž zde přikládám odkaz na aktuální fotky zasažených sazenic rajčat. Děkuji předem za každou odpověď. S pozdravem T. Malátek

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
Eva T. - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (733) - 78.150 (?), 16.4.2019 6:43

Chyba mohla byť aj vo výsevnom substráte, prípadne mohli byť aj napadnuté semienka, rastliny nemajú rady ani prílišné preliatie, skúste presadiť do iného, kvalitného substrátu.

 Eva T.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 243.114 (?), 16.4.2019 18:00

Jde samozřejmě otevřít  - levým tlačítkem na myši přejeďte odkaz a pak buď zkopírujte nebo nechte vyhledat Google.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
Eva T. - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (733) - 78.150 (?), 17.4.2019 6:35