|
Malotraktor MKS-60 Kawasaki 6HP 4-00/8´´
|
|
|
Předchozí příspěvky | < 6, 7, 8, 9, 10 >
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
habr.v - Stříbrný Zahrádkář (144) - 218.71 (?), 21.10.2014 14:13
Ahoj P.G. Odpovím, i když jsem to psal už v diskuzi na MKS-60 2009-2012. Hned po koupi (kola 12") jsem ty paotoče zahodil a udělal "tesladíry", pro manipulaci v garáži, i při sečení dostačující. Po asfaltu moc nejezdím a když, tak je u nás asfalt sypaný štěrkem, tak se to chová jak v lese nebo cestě. Ale máte pravdu, že to nejni jako cvrček, nebo diferenciál. A samozřejmě po cestě nemám na MKSce závaží jako při orbě. A nepřehánějte UTRPENÍ při jízdě s terou a T20 z pole s šesti pytly brambor jsem pro sichr cvrky vypnul, jednak pomáhal brzdit motor a cvrky nemlátily do řídítek. Dvakrát jsem točil na asfaltce a žádmý utrpení to nebylo. Připadá mi, že jezdíte po vyasfaltovaným dvoře do kopečka, kde se otáčíte a stále zatáčíte. Ano to je UTRPENÍ!! Já Vás nepodezírám, ale pak musíte vědět, jak se jezdí, řadí, ovládá a manipuluje s nářadím na ROBOTu, nebo mechanizmus pojezdu na Dakru či Mon. atd. Hlavně pro finance, skladnost, variabilitu motorů(do budoucna) a jednoduchost jsem zvolil MKS-60. Míra
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 11.107 (?), 21.10.2014 19:58
Vzhledem k tomu, že si Ivo pořizuje Vari global bude mu časem třetí převodovka, slušně řečeno, na hovno. Je třeba se seznámit s provedením Global a právě tam je to kouzlo v nepotřebě "rotavátorové" převodovky a nepotřebě nářadí k předělávání kol za rotavátor a opačně.
Nejsem prodejce a nevěděl jsem, že jím musím být, pokud chci tento motor mít doma. Samozřejmě jsem ho porovnal s Hondou GCV 160 v provozních podmínkách a od té doby nechápu, proč vůbec platit za tuto Hondu. Motor Honda GCV190 a GSV 190 jsem zatím neměl možnost porovnat a tak nemám co napsat. psát že si myslím že by... nikoho nezajímá a nikomu nepomůže. Motorová jednostka PJXP 200 není tak náchylná na prudké změny zátěže a motor se tolik nerozkolísá jako Honda. Dokonce když člověk veme do ruky řídítka od Hondy a ta nová prostě pozná menší vybrace díky AV gumám v nich a celá nová pohoná jednotka je pro manipulaci lehčí, což asi ocení hodně lidí. Při porovnání zase s tou Hondou pocitově hned jasné a zřejmé.
Co je to za motor a odkud si může každý přečíst v návodech k použití na stránkách výrobce, který se tím nijak netají, protože ví co je zač i když je pravda, že motor nestačí jen vybalit naplnit provozníma kapalinama a je to. Nějaká předprodejní práce na něm je aby kupec neřešil dětské nemoci a jen používal. Sem tam jsem si všiml, jak si někdo řekl že koupí nějaký čínský motor, dá na něj odstředivou spojku a má to za polovic. Před tímto postupem si dovolím varovat všechny rozumné lidi a ty, co chtějí slyšet. Nebude to fungovat dobře.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 224.86 (?), 22.10.2014 19:16
Zdravím Míro, ale to je přesně to, co jsem možná nešikovně popsal. Já totiž mimo orby často přepravuji materiály ze stavebnin, případně dřevo a to se hmotnost nákladu pohybuje hodně přes 7 metráků, jen samotný stroj má 250 kg, k tomu vlečka 150, já 100. Od tý doby, kdy se u nás všechny obecní silnice pokryly prvotřídním asfaltem, je manipulace opravdu horší, zejména otočky o 180°, dříve po šotolině to bylo snažší. Proto jsem si pořídil Agzat s diferenciálem. Uznávám, že ne každý takové zatížení potřebuje. U MKS je systém řazení vymyšlen opravdu dobře, u velkého zatížení, které používám já, bych se bál o životnost řetězového převodu (samotný řetěz a plechová skříň), ale to je pouhá spekulace, poněvadž to nemám ověřeno. Zkrátka každý by si mněl vybrat stroj podle druhu užívání. P.G.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 11.107 (?), 22.10.2014 20:25
Já mohu jen zopakovat seznamte se s konstrukcí Vari Global a třeba uznáte, že výměna kol za kypřící adaptér aaopak nikdy nešel snáz. No a když budete na stránkách výrobce, seznamte se s motory a zase možná zjistíte, že pohoná jednostka PJXP 200 má totožné uchycení jako motory Honda a totožné zpřevodování. Já chápu, že to habr.v nechápe, ale snad když se konečně podívá a přesvěčí - pochopí a nebude psát zbytečné texty.
Já vůbec nezpochybňuju spokojenost se Staufčíkovým storojem MKS. Co je fakt je lehký a používá převodovku Peerless se "sekvenčním" řazením. Je to převodovka bez olejové náplně. Mazána je jen k tomu určeným mazacím tukem. Když se stroj dotíží pro polní práce aby si storj "neulevoval" prokluzem kol je to nejslabší místo převodů. Slabší než zmíněný řetězák a při použití silnějšího motoru o to víc. Jen to řazení během jízdy, obzvláště pak "nahoru", je opravdu z popsaných strojů nejeednoduší.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
Pokračování této diskuze (další příspěvky) | < 6, 7, 8, 9, 10 >
|
|
|
Okouzlující pohádkové zahrady, které rozproudí vaši představivost
Zde je spoustu okouzlujících nápadů na miniaturní vílí zahrádky, které rozproudí vaši představivost ...
Skladování a organizace hrnků na kávu: kreativní nápady
Dobře, přiznejme si to! Pokud jste se zastavili až tady, pak jste stejní závisláci na kávě jako já! ...
Geniální nápady na police do koupelny pro dokonalý pořádek
Nezáleží na tom, jak malá je vaše koupelna, každá koupelna potřebuje vyhrazený kus nábytku na ručník...
3 důvody, proč si do zahrady přidat ptačí lázeň nebo fontánu
Vodní prvek je pro vaši zahradu stejně důležitý jako půda a slunce. Co kdybyste do své zahrady mohli...
7 způsobů, jak zvětšit malou zahradu
Podívejme se, jak zvětšit malou zahradu. Zelená barva je mnohem silnější, než si myslíte. Je spojová...
|
|
|
|