Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Ahoj P.G.   Odpovím, i když jsem to psal už v diskuzi na MKS-60 2009-2012.  Hned po koupi (kola 12") jsem ty paotoče zahodil a udělal "tesladíry", pro manipulaci v garáži, i při sečení dostačující. Po asfaltu moc nejezdím a když, tak je u nás asfalt sypaný  štěrkem, tak se to chová jak v lese nebo cestě.  Ale máte pravdu, že to nejni jako cvrček, nebo diferenciál. A samozřejmě po cestě nemám na MKSce závaží jako při orbě. A nepřehánějte UTRPENÍ při jízdě s terou a T20 z pole s šesti pytly brambor jsem pro sichr cvrky vypnul, jednak pomáhal brzdit motor a cvrky nemlátily do řídítek. Dvakrát jsem točil na asfaltce a žádmý utrpení to nebylo. Připadá mi, že jezdíte po vyasfaltovaným dvoře do kopečka, kde se otáčíte a stále zatáčíte. Ano to je UTRPENÍ!!  Já Vás nepodezírám, ale pak musíte vědět, jak se jezdí, řadí, ovládá a manipuluje s nářadím na ROBOTu, nebo mechanizmus pojezdu na Dakru či Mon. atd.    Hlavně pro finance, skladnost, variabilitu motorů(do budoucna) a jednoduchost jsem zvolil MKS-60.    Míra

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 13 a číslo 16.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika