Vzhledem k tomu, že si Ivo pořizuje Vari global bude mu časem třetí převodovka, slušně řečeno, na hovno. Je třeba se seznámit s provedením Global a právě tam je to kouzlo v nepotřebě "rotavátorové" převodovky a nepotřebě nářadí k předělávání kol za rotavátor a opačně.
Nejsem prodejce a nevěděl jsem, že jím musím být, pokud chci tento motor mít doma. Samozřejmě jsem ho porovnal s Hondou GCV 160 v provozních podmínkách a od té doby nechápu, proč vůbec platit za tuto Hondu. Motor Honda GCV190 a GSV 190 jsem zatím neměl možnost porovnat a tak nemám co napsat. psát že si myslím že by... nikoho nezajímá a nikomu nepomůže. Motorová jednostka PJXP 200 není tak náchylná na prudké změny zátěže a motor se tolik nerozkolísá jako Honda. Dokonce když člověk veme do ruky řídítka od Hondy a ta nová prostě pozná menší vybrace díky AV gumám v nich a celá nová pohoná jednotka je pro manipulaci lehčí, což asi ocení hodně lidí. Při porovnání zase s tou Hondou pocitově hned jasné a zřejmé.
Co je to za motor a odkud si může každý přečíst v návodech k použití na stránkách výrobce, který se tím nijak netají, protože ví co je zač i když je pravda, že motor nestačí jen vybalit naplnit provozníma kapalinama a je to. Nějaká předprodejní práce na něm je aby kupec neřešil dětské nemoci a jen používal. Sem tam jsem si všiml, jak si někdo řekl že koupí nějaký čínský motor, dá na něj odstředivou spojku a má to za polovic. Před tímto postupem si dovolím varovat všechny rozumné lidi a ty, co chtějí slyšet. Nebude to fungovat dobře.