Malotraktor MKS-60 Kawasaki 6HP 4-00/8´´



   Předchozí příspěvky  |  <  6,  7,  8,  9,  10  >   
                     
habr.v - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (144) - 218.71 (?) 
24.10.2014 13:34

Ahoj p. 11.107    napište konečně co je to za motor, že tomu nevadí ba. 1:50 mix. 6HP/10N.m u 4t je málo(nevím kolik má otáček). Viděl jsem plný kýbl spálených 80mm spojek, pérka ani nepočítám. Ale 120tku ani jednu. Asi obvodovou rychlostí a i tím, že jich jezdí málo. A u 80tky je to hlavně řidičem.    Míra

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 11.107 (?), 24.10.2014 13:58

Co to po mě chcete?  Já jsem takovou blbost nikdy nenapsal.

Jinak jsem ten motor porovnával s Hondou GCV160. Jedna souprava Vari, jeden asfaltový kopec s rozjezdem jeden řidič, dva motory. Rozdíl dojezdu soupravy po zastavení a prokluz spojky 20 cm. A to ještě jednou pro Hondu jindy pro XP 200. zkoučeno vícekrát.

Kýbl spálených spojek vám věřím a dávno se ví, proč se tak děje. Totiž největší problém spojek je ten "mezikus" mezi řidítky a zemí. Jinak 80 mm a 120 mm spojka seriozně odzkoušena a změřena a jsou na tom s přenosem velice podobně. Je to právě o těch velikostech třcích ploch, které výkon přenáší. Dal bych Vám sem zase fotky pro porovnání, ale osmdesátek jste viděl kýble, tak snad mezi něma byla i tříčelisťová a stodvacítku předpokládám jste viděl také, tak se nebudu, navíc zbytečně, namáhat.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 140.221 (?), 24.10.2014 17:39
Přímo básníte. Ani v servise vemají kýbl spálených spojek. Já bych to chtěl vidět taky. A co to plácáte s mixem!!
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 30.53 (?), 24.10.2014 17:33
Já bych netvrdil, že nižší otáčky u rotavátorování nebudou vadit, když je všeobecně známo, že čím vyšší oáčky rotavátoru, tím lepší.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 220.138 (?), 24.10.2014 23:05

Ono když se Vám Jikov dusí a spadne otáčkami na 2800 nebo těch 2800 dělá 4T bez dušení tak je Vám naprosto jedno, že bez zátěže má Jikov maximální otáčky běžně vyšší, Ten cca 5-12 %ní rozdíl pracovních otáček je prostě nepodstatný, někteří si zvyknou a někteří to ani nepostřehnou.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 9.49 (?), 24.10.2014 17:22
Předpokládáte špatně. Nepředpokládejte a než něco napíšete tak ČTĚTE na stránkách výrobců.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
habr.v - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (144) - 218.71 (?), 29.10.2014 11:50

Znova pročítám příspěvky, a nedá mi to nereagovat na mé "nepochopení" p.11.107 a stránek Vari o náhradě mot. XP200. V příspěvku na který připojuji příspěvek, píšete, že "záměrně a lživě se vyjadřuji o strojí Vari" a vzápětí napíšete, že "PJXP200 je náhrada za 2t a hlavně finanční". To je napsáno i na stránkách Vari. Proto jsem se takto vyjadřoval(jako lajk) k mot. XP200. Ještě mě zarazila "dvoutaktní převodovka", asi jsem to (jako lajk) pochopil.     Míra

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 220.138 (?), 25.10.2014 10:52

Volba velikosti kol se podílí na tzv. stálém převodu. Ohledně adheze také mimo váhy stroje hrají roli rychlosti. U kola rozlišujeme rychlost obvodovou (je totožná s pojezdovou) a rychlost úhlovou. Pokud na malé kola dáte návleky zvětšující průměr, změníte stálý převod "do rychla" a tím dostanete menší tažnou sílu (opak toho, co jste potřeboval). Potřebujete tedy velká kola již v základu z výroby, jenže ty jsou výrobně dražší a některé stroje jsou s nimi méně obratné. Proto u strojů, kde je požadována obratnost a síla je až na druhém místě jsou kola malá. Naopak stroje kde je požadována síla jsou kola velká. Proto také silné dvouosé traktory mají při požadavku na obratnost přední nápravu s malými koly a zadní charakteristicky velké.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 211.132 (?), 24.10.2014 16:53
S přeřazováním rychlostních stupňů za jízdy nemáte pravdu. V návodu se píše: Řazení rychlostních stupňů se provádí pohodlně páčkou (ne pod zatížením, při řazení rychlostí je potřeba vyřadit pojezdovou spojku). Přenos síly od motoru a převodovky na poloosy kol je řešen dvojitým řetězem. Když při těch úžasných pojezdovýc rychlostech vyřadíte pojezdovou spojku, tak na fleku stojíte.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
habr.v - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (144) - 218.71 (?), 24.10.2014 17:34

Ahoj    p.11.107 Vy pořád mluvíte o novích strojích, ale starší(starý) stroje, ale i třeba převodovky t20 nebo 317 se rozjíždějí jinak. Na stránkách Vari zase píší o m. Pjxp a xp200, jaký je v nich rozdíl?  A o tom že m. XP 200 poliká i benzín s olejem jsem nepsal já, ten m. Jsem ještě neviděl.      Míra

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  6,  7,  8,  9,  10  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika