Já mohu jen zopakovat seznamte se s konstrukcí Vari Global a třeba uznáte, že výměna kol za kypřící adaptér aaopak nikdy nešel snáz. No a když budete na stránkách výrobce, seznamte se s motory a zase možná zjistíte, že pohoná jednostka PJXP 200 má totožné uchycení jako motory Honda a totožné zpřevodování. Já chápu, že to habr.v nechápe, ale snad když se konečně podívá a přesvěčí - pochopí a nebude psát zbytečné texty.
Já vůbec nezpochybňuju spokojenost se Staufčíkovým storojem MKS. Co je fakt je lehký a používá převodovku Peerless se "sekvenčním" řazením. Je to převodovka bez olejové náplně. Mazána je jen k tomu určeným mazacím tukem. Když se stroj dotíží pro polní práce aby si storj "neulevoval" prokluzem kol je to nejslabší místo převodů. Slabší než zmíněný řetězák a při použití silnějšího motoru o to víc. Jen to řazení během jízdy, obzvláště pak "nahoru", je opravdu z popsaných strojů nejeednoduší.