|
Malotraktor MKS-60 Kawasaki 6HP 4-00/8´´
|
|
|
|
host - 11.107 (?) 21.10.2014 19:58
Vzhledem k tomu, že si Ivo pořizuje Vari global bude mu časem třetí převodovka, slušně řečeno, na hovno. Je třeba se seznámit s provedením Global a právě tam je to kouzlo v nepotřebě "rotavátorové" převodovky a nepotřebě nářadí k předělávání kol za rotavátor a opačně.
Nejsem prodejce a nevěděl jsem, že jím musím být, pokud chci tento motor mít doma. Samozřejmě jsem ho porovnal s Hondou GCV 160 v provozních podmínkách a od té doby nechápu, proč vůbec platit za tuto Hondu. Motor Honda GCV190 a GSV 190 jsem zatím neměl možnost porovnat a tak nemám co napsat. psát že si myslím že by... nikoho nezajímá a nikomu nepomůže. Motorová jednostka PJXP 200 není tak náchylná na prudké změny zátěže a motor se tolik nerozkolísá jako Honda. Dokonce když člověk veme do ruky řídítka od Hondy a ta nová prostě pozná menší vybrace díky AV gumám v nich a celá nová pohoná jednotka je pro manipulaci lehčí, což asi ocení hodně lidí. Při porovnání zase s tou Hondou pocitově hned jasné a zřejmé.
Co je to za motor a odkud si může každý přečíst v návodech k použití na stránkách výrobce, který se tím nijak netají, protože ví co je zač i když je pravda, že motor nestačí jen vybalit naplnit provozníma kapalinama a je to. Nějaká předprodejní práce na něm je aby kupec neřešil dětské nemoci a jen používal. Sem tam jsem si všiml, jak si někdo řekl že koupí nějaký čínský motor, dá na něj odstředivou spojku a má to za polovic. Před tímto postupem si dovolím varovat všechny rozumné lidi a ty, co chtějí slyšet. Nebude to fungovat dobře.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
Předchozí příspěvky | < 6, 7, 8, 9, 10 >
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
habr.v - Stříbrný Zahrádkář (144) - 218.71 (?), 21.10.2014 14:13
Ahoj P.G. Odpovím, i když jsem to psal už v diskuzi na MKS-60 2009-2012. Hned po koupi (kola 12") jsem ty paotoče zahodil a udělal "tesladíry", pro manipulaci v garáži, i při sečení dostačující. Po asfaltu moc nejezdím a když, tak je u nás asfalt sypaný štěrkem, tak se to chová jak v lese nebo cestě. Ale máte pravdu, že to nejni jako cvrček, nebo diferenciál. A samozřejmě po cestě nemám na MKSce závaží jako při orbě. A nepřehánějte UTRPENÍ při jízdě s terou a T20 z pole s šesti pytly brambor jsem pro sichr cvrky vypnul, jednak pomáhal brzdit motor a cvrky nemlátily do řídítek. Dvakrát jsem točil na asfaltce a žádmý utrpení to nebylo. Připadá mi, že jezdíte po vyasfaltovaným dvoře do kopečka, kde se otáčíte a stále zatáčíte. Ano to je UTRPENÍ!! Já Vás nepodezírám, ale pak musíte vědět, jak se jezdí, řadí, ovládá a manipuluje s nářadím na ROBOTu, nebo mechanizmus pojezdu na Dakru či Mon. atd. Hlavně pro finance, skladnost, variabilitu motorů(do budoucna) a jednoduchost jsem zvolil MKS-60. Míra
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 11.107 (?), 21.10.2014 19:58
Vzhledem k tomu, že si Ivo pořizuje Vari global bude mu časem třetí převodovka, slušně řečeno, na hovno. Je třeba se seznámit s provedením Global a právě tam je to kouzlo v nepotřebě "rotavátorové" převodovky a nepotřebě nářadí k předělávání kol za rotavátor a opačně.
Nejsem prodejce a nevěděl jsem, že jím musím být, pokud chci tento motor mít doma. Samozřejmě jsem ho porovnal s Hondou GCV 160 v provozních podmínkách a od té doby nechápu, proč vůbec platit za tuto Hondu. Motor Honda GCV190 a GSV 190 jsem zatím neměl možnost porovnat a tak nemám co napsat. psát že si myslím že by... nikoho nezajímá a nikomu nepomůže. Motorová jednostka PJXP 200 není tak náchylná na prudké změny zátěže a motor se tolik nerozkolísá jako Honda. Dokonce když člověk veme do ruky řídítka od Hondy a ta nová prostě pozná menší vybrace díky AV gumám v nich a celá nová pohoná jednotka je pro manipulaci lehčí, což asi ocení hodně lidí. Při porovnání zase s tou Hondou pocitově hned jasné a zřejmé.
Co je to za motor a odkud si může každý přečíst v návodech k použití na stránkách výrobce, který se tím nijak netají, protože ví co je zač i když je pravda, že motor nestačí jen vybalit naplnit provozníma kapalinama a je to. Nějaká předprodejní práce na něm je aby kupec neřešil dětské nemoci a jen používal. Sem tam jsem si všiml, jak si někdo řekl že koupí nějaký čínský motor, dá na něj odstředivou spojku a má to za polovic. Před tímto postupem si dovolím varovat všechny rozumné lidi a ty, co chtějí slyšet. Nebude to fungovat dobře.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 224.86 (?), 22.10.2014 19:16
Zdravím Míro, ale to je přesně to, co jsem možná nešikovně popsal. Já totiž mimo orby často přepravuji materiály ze stavebnin, případně dřevo a to se hmotnost nákladu pohybuje hodně přes 7 metráků, jen samotný stroj má 250 kg, k tomu vlečka 150, já 100. Od tý doby, kdy se u nás všechny obecní silnice pokryly prvotřídním asfaltem, je manipulace opravdu horší, zejména otočky o 180°, dříve po šotolině to bylo snažší. Proto jsem si pořídil Agzat s diferenciálem. Uznávám, že ne každý takové zatížení potřebuje. U MKS je systém řazení vymyšlen opravdu dobře, u velkého zatížení, které používám já, bych se bál o životnost řetězového převodu (samotný řetěz a plechová skříň), ale to je pouhá spekulace, poněvadž to nemám ověřeno. Zkrátka každý by si mněl vybrat stroj podle druhu užívání. P.G.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 11.107 (?), 22.10.2014 20:25
Já mohu jen zopakovat seznamte se s konstrukcí Vari Global a třeba uznáte, že výměna kol za kypřící adaptér aaopak nikdy nešel snáz. No a když budete na stránkách výrobce, seznamte se s motory a zase možná zjistíte, že pohoná jednostka PJXP 200 má totožné uchycení jako motory Honda a totožné zpřevodování. Já chápu, že to habr.v nechápe, ale snad když se konečně podívá a přesvěčí - pochopí a nebude psát zbytečné texty.
Já vůbec nezpochybňuju spokojenost se Staufčíkovým storojem MKS. Co je fakt je lehký a používá převodovku Peerless se "sekvenčním" řazením. Je to převodovka bez olejové náplně. Mazána je jen k tomu určeným mazacím tukem. Když se stroj dotíží pro polní práce aby si storj "neulevoval" prokluzem kol je to nejslabší místo převodů. Slabší než zmíněný řetězák a při použití silnějšího motoru o to víc. Jen to řazení během jízdy, obzvláště pak "nahoru", je opravdu z popsaných strojů nejeednoduší.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
Pokračování této diskuze (další příspěvky) | < 6, 7, 8, 9, 10 >
|
|
|
|
|
|
|