Malotraktor MKS-60 Kawasaki 6HP 4-00/8´´



host - 11.107 (?)
22.10.2014 20:25

Já mohu jen zopakovat seznamte se s konstrukcí Vari Global a třeba uznáte, že výměna kol za kypřící adaptér aaopak nikdy nešel snáz. No a když budete na stránkách výrobce, seznamte se s motory a zase možná zjistíte, že pohoná jednostka PJXP 200 má totožné uchycení jako motory Honda a totožné zpřevodování. Já chápu, že to habr.v nechápe, ale snad když se konečně podívá a přesvěčí - pochopí a nebude psát zbytečné texty.

Já vůbec nezpochybňuju spokojenost se Staufčíkovým storojem MKS. Co je fakt je lehký a používá převodovku Peerless se "sekvenčním" řazením. Je to převodovka bez olejové náplně. Mazána je jen k tomu určeným mazacím tukem. Když se stroj dotíží pro polní práce aby si storj "neulevoval" prokluzem kol je to nejslabší místo převodů. Slabší než zmíněný řetězák a při použití silnějšího motoru o to víc. Jen to řazení během jízdy, obzvláště pak "nahoru",  je opravdu z popsaných strojů nejeednoduší.

Vari Global
Vari Global
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  6,  7,  8,  9,  10  >   
                     
habr.v - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (144) - 218.71 (?), 29.10.2014 10:11

Ahoj Ivo   nejni zač,  a hlavně Vám přeji mnoho zdaru a hlahně zábavy s Globálem.   Míra

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 255.16 (?), 1.11.2014 8:58
Míro, takovou nedličku dělám rýčem, levou zadní. Ale když jeden na to má...
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
habr.v - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (144) - 247.220 (?), 2.11.2014 15:56

Pane rampamekkvak neznámý, takový nedličky mám tři a jedna ta nedlička má cca 1ar. Tak si můžete jít zacvičit.      Míra

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
habr.v - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (144) - 218.71 (?), 21.10.2014 14:13

Ahoj P.G.   Odpovím, i když jsem to psal už v diskuzi na MKS-60 2009-2012.  Hned po koupi (kola 12") jsem ty paotoče zahodil a udělal "tesladíry", pro manipulaci v garáži, i při sečení dostačující. Po asfaltu moc nejezdím a když, tak je u nás asfalt sypaný  štěrkem, tak se to chová jak v lese nebo cestě.  Ale máte pravdu, že to nejni jako cvrček, nebo diferenciál. A samozřejmě po cestě nemám na MKSce závaží jako při orbě. A nepřehánějte UTRPENÍ při jízdě s terou a T20 z pole s šesti pytly brambor jsem pro sichr cvrky vypnul, jednak pomáhal brzdit motor a cvrky nemlátily do řídítek. Dvakrát jsem točil na asfaltce a žádmý utrpení to nebylo. Připadá mi, že jezdíte po vyasfaltovaným dvoře do kopečka, kde se otáčíte a stále zatáčíte. Ano to je UTRPENÍ!!  Já Vás nepodezírám, ale pak musíte vědět, jak se jezdí, řadí, ovládá a manipuluje s nářadím na ROBOTu, nebo mechanizmus pojezdu na Dakru či Mon. atd.    Hlavně pro finance, skladnost, variabilitu motorů(do budoucna) a jednoduchost jsem zvolil MKS-60.    Míra

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.107 (?), 21.10.2014 19:58

Vzhledem k tomu, že si Ivo pořizuje Vari global bude mu časem třetí převodovka, slušně řečeno, na hovno. Je třeba se seznámit s provedením Global a právě tam je to kouzlo v nepotřebě "rotavátorové" převodovky a nepotřebě nářadí k předělávání kol za rotavátor a opačně.

Nejsem prodejce a nevěděl jsem, že jím musím být, pokud chci tento motor mít doma. Samozřejmě jsem ho porovnal s Hondou GCV 160 v provozních podmínkách a od té doby nechápu, proč vůbec platit za tuto Hondu. Motor Honda GCV190 a GSV 190 jsem zatím neměl možnost porovnat a tak nemám co napsat. psát že si myslím že by... nikoho nezajímá a nikomu nepomůže. Motorová jednostka PJXP 200 není tak náchylná na prudké změny zátěže a motor se tolik nerozkolísá jako Honda. Dokonce když člověk veme do ruky řídítka od Hondy a ta nová prostě pozná menší vybrace díky AV gumám v nich a celá nová pohoná jednotka je pro manipulaci lehčí, což asi ocení hodně lidí. Při porovnání zase s tou Hondou pocitově hned jasné a zřejmé.

Co je to za motor a odkud si může každý přečíst v návodech k použití na stránkách výrobce, který se tím nijak netají, protože ví co je zač i když je pravda, že motor nestačí jen vybalit naplnit provozníma kapalinama a je to. Nějaká předprodejní práce na něm je aby kupec neřešil dětské nemoci a jen používal.  Sem tam jsem si všiml, jak si někdo řekl že koupí nějaký čínský motor, dá na něj odstředivou spojku a má to za polovic. Před tímto postupem si dovolím varovat všechny rozumné lidi a ty, co chtějí slyšet. Nebude to fungovat dobře.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
habr.v - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (144) - 218.71 (?), 22.10.2014 19:09

Dost dobře nechápu v čem je Global jiný. Stejně musíte vyměnit rot. nože za kola, nebo se mýlím?  A motor PJXP 200 nelze zaměnit za motor Honda bez úpravy převodovky. A 6HP-10krouťák je trochu málo. Třetí převodovku si p. Ivo pořídí, až ho přestane bavit přehazovat kola za rot. nože. Trošku jste mu zamotal hlavu.  S pozdravem   Míra

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 221.211 (?), 24.10.2014 17:10
Jak jste přišel na takovou stupidnost. Pro oba motory se podle výrobce používá stejná převodovka. Matete lidi a aniž by jste si něco ověřil na stránkách výrobce plácáte!!
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 224.86 (?), 22.10.2014 19:16

Zdravím Míro, ale to je přesně to, co jsem možná nešikovně popsal. Já totiž mimo orby často přepravuji materiály ze stavebnin, případně dřevo a to se hmotnost nákladu pohybuje hodně přes 7 metráků, jen samotný stroj má 250 kg, k tomu vlečka 150, já 100. Od tý doby, kdy se u nás všechny obecní silnice pokryly prvotřídním asfaltem, je manipulace opravdu horší, zejména otočky o 180°, dříve po šotolině to bylo snažší. Proto jsem si pořídil Agzat s diferenciálem. Uznávám, že ne každý takové zatížení potřebuje. U MKS je systém řazení vymyšlen opravdu dobře, u velkého zatížení, které používám já, bych se bál o životnost řetězového převodu (samotný řetěz a plechová skříň), ale to je pouhá spekulace, poněvadž to nemám ověřeno. Zkrátka každý by si mněl vybrat stroj podle druhu užívání. P.G.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.107 (?), 22.10.2014 20:25

Já mohu jen zopakovat seznamte se s konstrukcí Vari Global a třeba uznáte, že výměna kol za kypřící adaptér aaopak nikdy nešel snáz. No a když budete na stránkách výrobce, seznamte se s motory a zase možná zjistíte, že pohoná jednostka PJXP 200 má totožné uchycení jako motory Honda a totožné zpřevodování. Já chápu, že to habr.v nechápe, ale snad když se konečně podívá a přesvěčí - pochopí a nebude psát zbytečné texty.

Já vůbec nezpochybňuju spokojenost se Staufčíkovým storojem MKS. Co je fakt je lehký a používá převodovku Peerless se "sekvenčním" řazením. Je to převodovka bez olejové náplně. Mazána je jen k tomu určeným mazacím tukem. Když se stroj dotíží pro polní práce aby si storj "neulevoval" prokluzem kol je to nejslabší místo převodů. Slabší než zmíněný řetězák a při použití silnějšího motoru o to víc. Jen to řazení během jízdy, obzvláště pak "nahoru",  je opravdu z popsaných strojů nejeednoduší.

Vari Global
Vari Global
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.107 (?), 22.10.2014 20:29

A tady je převodovka MKS


Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  6,  7,  8,  9,  10  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika