Zdravím Míro, ale to je přesně to, co jsem možná nešikovně popsal. Já totiž mimo orby často přepravuji materiály ze stavebnin, případně dřevo a to se hmotnost nákladu pohybuje hodně přes 7 metráků, jen samotný stroj má 250 kg, k tomu vlečka 150, já 100. Od tý doby, kdy se u nás všechny obecní silnice pokryly prvotřídním asfaltem, je manipulace opravdu horší, zejména otočky o 180°, dříve po šotolině to bylo snažší. Proto jsem si pořídil Agzat s diferenciálem. Uznávám, že ne každý takové zatížení potřebuje. U MKS je systém řazení vymyšlen opravdu dobře, u velkého zatížení, které používám já, bych se bál o životnost řetězového převodu (samotný řetěz a plechová skříň), ale to je pouhá spekulace, poněvadž to nemám ověřeno. Zkrátka každý by si mněl vybrat stroj podle druhu užívání. P.G.