Okurky ve skleníku



host - 97.74 (?)
15.7.2010 15:12

Dobrý den, jsem začátečník a proto Vás prosím o radu.

Mám ve skleníku nakládačky neroubované, udělaly první plody u země a ty dorostly.Další na rostlině ve výšce do půl metru zasychají už ve velikosti asi třech centimetrů.Plody výše jsou zatím zelené a není na nich ještě vidět jestli se budou zvětšovat nebo zaschnou.Skleník je dobře větraný (i přes noc) a je i každodenně dobře zalévaný.Žádná jiná choroba se neprojevila (podle informací z různých stránek internetu).

Děkuji za odpověď.Richard.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  6,  7,  8   
                     
Kšely - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (216) - 214.135 (?), 18.6.2010 22:51
Vůbec není zač. Já z toho byla loni na mrtvici! MH
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
kudrlinka - (18) - 73.252 (?), 18.6.2010 22:55

Děkuji za odkaz, podle popisu je to asi doopravdy ta klopuška, i když jsem tam žádnou nenašla... hned zítra ji jdu postříkat. Z vašich zkušenosti - je nutné postřik opakovat nebo stačí jednou. Děkuji I.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Kšely - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (216) - 214.135 (?), 18.6.2010 23:06
Také jsem je nenašla, ale ani jsem příliš nehledala. Někde na netu byl obrázek naprosto shodný s našimi okurkami. Usychající vrcholy jsem vyštípla a postranní jsme postříkali. Pak jsem úzkostlivě sledovala, zdali se ještě neobjeví, ale už ne, takže se postřik neopakoval. Letos dávám hodně pozor. MH
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 3.125 (?), 13.7.2010 7:34

Dobrý den, máme stejný problém s roubovanými okurkami...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 155.12 (?), 14.7.2010 17:21