Vytěsnění válců na benzínové pile



- ()
0.0. 0:
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Stránky: 1,  2,  3   
host - 45.12 (?), 22.1.2014 19:36, zobrazeno: 22533x

Rád bych se zeptal pokud někdo poradí jestli existuje nějaký přípravek na vytěsnění válců u pily.Bylo mi řečeno prej existuje nějakej olej který se namíchá klasicky s benzínem a po nastartování a zahřátí pily by to prej mělo vytěsnit různé rýhy atd na válci.Co je na tom pravdy??Děkuji za odpovědi.

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 32.11 (?), 22.1.2014 19:43
Nejlepší je prevence, opotřebení plošné lze zlepšit několika ověřenými přípravky aplikací do válce a ve směsi do oleje. Rýhy jsou neopravitelné, neboť by je něco muselo vyplnit a to dlouhodobě.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 45.12 (?), 22.1.2014 20:06

A mohl bych když tak poprosit o nějaký nazev aplikačního prostředku??díky

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6491) - 14.199 (?), 23.1.2014 6:37

Lubrifilm metal. Ale nevím, jak s dvoutaktem. Je určený pro čtyřtakty.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 56.206 (?), 23.1.2014 16:36

Obávám se, že žádný zázračný prostředek, který by Vám do válce a na píst vrátil úbytek materiálu, vzniklý dlouhým provozem, na trhu k mání není. Prodávají se přípravky, které zlepšují kluzné vlastnosti vzájemně pohyblivých povrchů (snižují tření) a minimalizují tak ztráty otěrem, ale zacelit rýhy nebo přidat vrstvu materiálu neumí - přinejmenším zmíněný Lubrifilm (či Ecolube, Prolong, Slick atd.). Nadto se, jak uvádí pan PP., aplikují do olejové náplně motoru či převodovky. Marketingovým žvástům o "tekuté generálce motoru" v lahvičce za pětistovku doporučuji nevěnovat pozornost - zbytečně vynaložené finance. Pan J.S. používá v pilách nějaký Metaltec, zkuste se vyptat na zkušenosti jeho.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 181.84 (?), 23.1.2014 20:19

Vzhledem k distribuci paliva a maziva u 2T motorů nejjistější cesta bude oprava / výměna klasickým způsobem.  

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6491) - 14.199 (?), 24.1.2014 6:34

To, že Lubrifilm neumí zacelit rýhy víte, nebo si myslíte? Mám zkušenost, že určité dotěsnění a zklidnění chodu 4t motoru Lubrifilm dokáže. Samozřejmě není rýha jako rýha, že. Pokud jde o Metaltec je to aditivum snižující mezní tření, ne regenerace ploch. V návodu k použití Lubrifilmu u 2T je (bylo) uvedeno vstřiknutí malého množství do válce, několikanásobné protočení a pak start. Osobní zkušenost s takovou aplikací nemám. Taky je otázka, jak dlouho se ten bronz na plochách udrží. Ale to už zabíháme někam moc daleko.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 56.206 (?), 24.1.2014 14:42

Dotěsnění a zklidnění běhu motoru nerozporuji, to ale dokáže u 4T i vhodný typ oleje. Zmiňoval jsem úbytek materiálu, vzniklý dlouhým provozem (neboli opotřebení, ojetí či jak chcete) - pokud je velké, přípravek Vám nepomůže. Osobní zkušenost mám s Lubrifilmem B2 (přísada do převodovky) - hlučné převodovce nijak neublížila, ale subjektivně hodnoceno ani nepomohla: zůstala hlučná a řadit šlo i předtím. Rozdíl v rozmezí jednotek dB uchem nepoznám. Objektivní by samozřejmě bylo převodovku rozebrat, proměřit, poté aplikovat přísadu, najet nějaké motohodiny a opět rozebrat a proměřit. Na to nemám čas a ani chuť - zajímá mne "instantní" efekt, ne laboratorní testy - pokud mám opotřebení v desetinách mm, mikrometr mne nespasí... Pokud má tazatel problém s kompresí a pila chcípá, žádné aditivum mu nepomůže, pouze výměna kroužků a pístu, či rovnou kompletu s válcem. Pokud chce jen prodloužit život motoru, prosím - ať testuje.

Máte-li čas a chuť, počtěte si - Přísady do paliv a maziv

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 38.162 (?), 24.1.2014 15:13
Další, který popisuje, co nezná a nevyzkoušel.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 56.206 (?), 24.1.2014 16:24

Pokud myslíte mne, popsal jsem svou zkušenost s LubrifilmemB2  v převodovce. Mimochodem, můžete mi objasnit, kde se v převodovce bere ta vysoká teplota, během níž má docházet k zamačkávání atomizovaných částic do mikroskopických vrypů a trhlinek - tedy okem neviditelných? Já v nádobce našel nějaký olej a v něm práškovou přísadu, snad mletý teflon? - to nevím, ale na kov to tedy nevypadalo).

Pokud myslíte p. Čecha z odkazu, myslím, že ten už něco vyzkoušel a motorařině toho ví docela dost.

Samozřejmě nejsem Vševěd, takže pokud máte vyzkoušený a ověřený tip, který Vás přesvědčil, podělte se - milerád si rozšířím (a určitě ne sám) obzory.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika