Čekat zázraky od přípravků jako Lubrifilm je prostě naivita, vyběhaný motor nezrepasují. Ke skeptickému postoji mě vede nejen skutečnost, že Actex S.A., vlastník ochranné známky Lubrifilmu, je od června 2011 v likvidaci a jako předmět činnosti měl v rejstříku uveden mj. obchod s oděvy a textilem, obuví, hračkami, kosmetikou, počítači a hodinkami, ale hlavně absence jakýchkoliv věrohodných testů nebo zkoušek a vysvětlení principu, na základě něhož mají atomizované částečky kovu natolik rozvinutou autonomní inteligenci, aby poznaly, která trhlina a rýha je ta špatná (a je nutno ji zacelit) a která je naopak funkční (a je nutno se jí vyhnout). Nakousnul to už pan Standa V. - u spár pro kroužky se částečky neusadí, aby je neznehybnily, zato rýhu ve stěně válce vyplní? Co vačky, vodítka ventilů, ložiska na klice, atd.? Ve válci to potřebuje tlak a vysokou teplotu, v převodovce stačí tlak? Nezlobte se, to mi hlava nebere. Vyzkoušel jsem, nepřesvědčilo mne to a víc už nemusím. Tolik moje zkušenost.