Zahradnictví Spomyšl



Beny2 - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (759) - 150.232 (?)
17.5.2017 22:34

Dnes jsem si střihl osobní návštěvu ve Spomyšli. Jel jsem tam s despektem, ale bylo to zajímavý. Oni mají trochu jiný sortiment, než je v zahradnictvích běžné (berou hodně s Polska). Takže se tam dají sehnat i některé velmi zajímavé rostliny. Ten rozsah rostlin nemají ani leckterá vyhlášená zahradnictví, takže se vůbec nedivím, že mohou být s eshopem problémy.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
      
host - 251.98 (?), 26.4.2017 17:39
Takze nahradni stromek se spravnou podnozi prisel. Je krasnej, velikej a pekne rozvetvenej. Jsem s nimi moc spokojena! Urcite budu jeste letos objednavat znovu...
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
Marie Klára - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (187) - 196.222 (?), 11.5.2017 18:56

Konkrétní negativní zkušenost s tímto zahradnictvím má můj brácha. Odrazovala jsem ho na základě této diskuse, ale přesto si v dubnu objednal meruňku a broskvoň. Potvrzení objednávky samozřejmě dorazilo. Následně byl ještě kontaktován mailem, že stromky budou odeslány v následujícím týdnu. Od té doby "ticho po pěšině". Až na šestou urgenci mu bylo sděleno, že první objednávku stornovali pro nezaplacení (doložil výpisem z účtu, že včas zaplatil) a druhou prý stornovali také (žádnou druhou neodesílal). Tyto konkrétní stromky mají stále v nabídce na webu, bráchovi ale řekli, že již nejsou a že mu vrátí peníze. Tak snad vrátí.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
pkovarik - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1331) - 112.187 (?), 12.5.2017 10:00

Na podzim jsem objednával a vše dorazilo skoro hned a bez problémů. Byla tam jen nějaká záměna u 2 lísek, které jsem reklamoval, a obratem mi poslali správné, samozřejmě bez vracení zaměněných. Takže si nemůžu ani v nejmenší stěžovat na rychlost, vstřícnost a korektnost.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
Beny2 - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (759) - 150.232 (?), 17.5.2017 22:34

Dnes jsem si střihl osobní návštěvu ve Spomyšli. Jel jsem tam s despektem, ale bylo to zajímavý. Oni mají trochu jiný sortiment, než je v zahradnictvích běžné (berou hodně s Polska). Takže se tam dají sehnat i některé velmi zajímavé rostliny. Ten rozsah rostlin nemají ani leckterá vyhlášená zahradnictví, takže se vůbec nedivím, že mohou být s eshopem problémy.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 65.145 (?), 1.6.2017 9:30

V květnu jsem si objednala přes eshop 2x v.réva a 2x pnoucí ostružiník s tím, že si pro rostliny osobně přijedu. Po urganci bylo vše připravené u kasy. Koupila jsem si ještě květináč s miskou. Na květináči cena 89,- Kč u pokladny 99,- Kč. Zaplatila jsem celý nákup. Doma sázím: jedna réva OK, druhá chcípáček. Ostružiník jeden OK, druhý velký chcípák. Po měsíci se réva vzchopila, ale ostružiník nikoli. Rekamovala jsem, ale ani po týdnu se mi nikdo neozval. Pokud chcete nakoupit dobře, vyberte si sami, nebo u pokladny dobře zkontrolujte sazenice. I když tady se celkem nedalo nic kontrolovat, protože všechno bylo zamotáno do jednoho trsu a přebaleno folií. Moje zkušenost celkem bída s nouzí. Nakonec jsem dobře nakoupila ve školním statku v Mělníku, Dobrovského. Ceny nižší, kvalita lepší.


Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 167.103 (?), 31.8.2017 7:07

Minuly tyden jsem si objednal 3 kanadske boruvky - do 2 dnu v poradku dorazily, pekne rostliny, vse bez problemu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
Enna - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (74) - 7.69 (?), 8.3.2018 16:07

V roce 2017 na jaře jsem koupila ve Spomyšli švestku a meruňku a spokojenost veliká. Letos mám objednané čtyři stromky a věřím, že budu opět spokojená. Zima je dlouhá, takže zatím neodesílají.  Není to první zahradnictví ve kterém objednávám, ale je první se kterým jsem opravdu spokojená

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
happy - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (115) - 254.170 (?), 15.3.2018 19:49

Dobrý den, ja také musím pochválit Zahradnictví Spomyšl, cca před měsícem objednané ostružiny a maliny. Včera dodány, pěkně zabalené, s rašícími pupeny. Zatím spokojenost, uvidíme jestli budou v pořádku odrůdy, ale to až za rok smiley. Happy

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 219.22 (?), 26.4.2018 18:52

Od roku 2016 jsem v zahradnictví Spomyšl obejdnávala přes jejich e-shop celkem 6x.Nemám ani jednu špatnou zkušenost, poslední objednávka na malinojahody byla sice objednána koncem března, ale věděla jsem, že si budu muset chvíli počkat.Rostliny přišly v úžasné kondici, tak jako předešle objednané stromky, meruňka z předloni opět kvete a evidentně bude mít více plodů, nektarinka je také obalená květy, bluma i švestka rostou jako z vody, letos jsou obalené květy a borůvky po výsadbě vloni již měly několik plodů a moc dobrých.Angreštům se také daří a plodí již po výsadbě a těším se na keřovou višeň,která si sice dává načas, ale letos prvním rokem také poporostla.Já mohu zahradnictví Spomyšl jenom doporučit, výběr rostlin, výborná komunikace a dobré ceny...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
vyslouzil - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (18311) - 236.1 (?), 28.4.2018 11:24

Abych získal se zahradnictvím Spomyšl vlastní zkušenost, objednal jsem si u nich stromky. Výsledný dojem? Trochu smíšený.
Nesporné klady: přehledné stránky, velký výběr, slušné ceny, udávají podnože. Objednávka byla vyřízena rychle, stromky přišly skutečně ve velmi dobré kondici. Všechny řádně označené - název, podnož, číslo, čárový kód.
Zápory: 1. Všechny stromky byly jednoleté štěpovance, bez zapěstované korunky. Osobně to nevnímám jako velkou vadu, rozvětvené stromnky se špatně posílají a aspoň si mohu zvolit výšku korunky.
2. Místo objednané hrušně mi poslali jabloň. Chyba se může stát, taky mi reklamaci uznali, na moji výhradu obratem odpověděli, uznali reklamaci a poslali zdarma do týdne opravdovou hrušeň. Musím ocenit korektní a profesionální přístup.
Jenže malá drobnost. Ta omylem zaslaná jabloň nesla cedulku s názvem:  Hrušeň -  Pyrus comunis Carola, podnož kawkazská. Vtírají se otázky: Co pěstitel, který nerozezná podle dřeva hrušeň od jabloně? Byl to opravdu jediný případ záměny? A nemohla být podobně zaměněná i odrůda - poznal by to vůbec někdo?

Carola
Carola

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika