Sloupovitá odrůda třešní - popř hrušní, švestek, jabloní a drobného ovoce



zden1 - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (114) - 181.248 (?)
14.5.2014 6:49

Aby měla třešeň malou korunu musí být na slabě rostoucí podnoži např. GISELA 5. Nekupujte třešně na podnoži ptačka, ty vytváří obrovské koruny. Ještě je třeba si pohlídat správné zasazení stromku, místo roubování musí být nad úrovní terénu.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  6,  7,  8,  9,  10   
            
host - 142.162 (?), 13.5.2014 23:24

Dobrý den, takže doporučujete radši koupit obyčejnou třešeň a každý rok hodně prostříhat? Jsem laik laiků :-) s malou zahrádkou kam jsem už nacpala jabloň, broskev a rakytníky. Ještě bych ráda dala třešeň, ale bojím se obrovské koruny..

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
zden1 - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (114) - 181.248 (?), 14.5.2014 6:49

Aby měla třešeň malou korunu musí být na slabě rostoucí podnoži např. GISELA 5. Nekupujte třešně na podnoži ptačka, ty vytváří obrovské koruny. Ještě je třeba si pohlídat správné zasazení stromku, místo roubování musí být nad úrovní terénu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 77.130 (?), 22.8.2014 20:43

Taky jsem chtěla sloupovou třešeň, začala jsem hledat co a jak a docela mě to odrazuje :-(ale nemám místo ani na malou korunku, chtěla jsem prostě obrostrlou tyčku, aby si děti mohly zobnout... Kdo z Vás má a může pochválit, napište, kde kupujete. V Hornbachu neměli...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 183.140 (?), 25.8.2014 20:47