Pěstování dýní 2013



jarda7 - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (641) - 21.88 (?)
16.4.2013 16:29

Irule - dýní jsou desítky druhů, velké 10kg na síti nevypěstujete.

Po zmrzlých vysazuji přímo na kompost 4-6 velkoplodých dýní, rostou jako Adély, vytvoří 5-7 plodů každá, pak se zaštípnou za posledním plodem a zaštipují se dál (nehty se odtrhnou nebo nůžkami odstřihnou) všechny další výhony. Rostou pak jako z vody, spotřebují mnoho vody a v září mají 5-10kg. Zakryjí 2-5m2.

Pak pěstuji cukety, keříčkové dýně podobně jako jiné vysévám v dubnu, na záhon jdou po zmrzlých, zaberou max.1m2 a jsou velmi vděčné, za sezonu (červen-říjen) sklízím 10kg cuket z každé rostliny. J.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Stránky: 1,  2   
Irule - (6) - 244.2 (?), 16.4.2013 12:52, zobrazeno: 16396x

Dobrý den, poradil by mi někdo jak pěstovat dýně?jsem naprostý začátečník.do této doby jsem pěstovala pouze několik let bylinky a rozhodla jsem se, že zkusim i zeleninu.
zátím mám jen vsazená semínka ale nevím co dál.vím že se rozsazují po zmrzlých, četla jsem i o pěstování dýní na sítích-má s tím někdo zkušenosti?

Jaké druhy dýní jste zkoušeli vypěstovat?
Budu velice ráda za každou radu a zkušenost, děkuji za odpovědi.

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 234.150 (?), 16.4.2013 15:48

Pokud začinate z melounami musite jsi vybrat jestli budete melouny roubovat anebo ne. Roubovane melouny jsou lepši maju vačšie pecky a jsou odolnejši proti chorobam

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
kastef - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (262) - 138.131 (?), 16.4.2013 16:17