100 oktanový benzín do pily a křovináku



Stránky: 1,  2,  3,  4,  5  >   
host - 128.154 (?) 
23.12.2010 5:49, zobrazeno: 115815x

Dobrý den chlapi, co říkáte vadí 2taktním motorům tenhle benzín od Shellu?Děkuji za odpověd.P.S jedou ale jak svina

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 123.147 (?), 23.12.2010 12:50

Každý lesák vám řekne, že nejlepší benzin do pily je normal - pokud je ještě k dostání.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
centsm - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (82) - 157.179 (?), 23.12.2010 23:49

On ten normal je nejlepší svojí cenou a zároveň splňuje předpis výrobců pil, kteří předepisují nejmenší oktanové číslo. Bývá od 86 do 91. Takže 100 nic nepokazíte. Ostatně i 95 již má dostatečnou rezervu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 195.143 (?), 23.12.2010 22:09

Dobrý den. Záleží jak dlouho pojede jak sviňa, už sem viděl nádherný mazec po 100 oktanech. Připravte si prachy na novou mašinu. Karel.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 239.112 (?), 24.12.2010 8:16

Počet oktanů je důležitý pro tzv. klepání motoru. To závisí na kompresním poměru ve válci motoru. Méně oktanů poškodí motor. Více oktanů v benzínu se nevyužije a tudíž se nic nestane. Většina motorů zahradní techniky je na benzín přes 85 oktanů - Tecumseh Snow King min. 85 oktanů, Honda GXV 620 - min. 95 oktanů, Briggs nejméně 85 oktanů. To je opsáno z návodu. Dvoutakt OM 746T - z návodu min. 90 oktanů. Provozuji 11 let na 95 oktanů - a nic. Motor v pořádku. I natural s 95 oktany mívá 98 oktanů. Jednou to říkal v TV nějaký expert na benzíny. V návodech je napsáno - minimálně. Benzín se 100 oktany je dražší a zbytečně prodražuje provoz stroje.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 128.154 (?), 24.12.2010 8:33

Jo tak nějak jsem si to myslel taky ale ten Schell VPOWER RACING 100oktan není obyčejný 100oktan, jsou tam nějaké aditiva, opravdu třeba u křovinořezu je razantní rozdíl v akceleraci trojzubého nože, je to jako raketa, ale fakt si nejsem jistý jestli to tam můžu valit, přeci jen kdo ví...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
Jiříček - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (463) - 211.38 (?), 24.12.2010 15:28

Velikost oktanového čísla má zásadní vliv na chod čtyřdobých motorů, u dvoutaktu se tak neprojeví, ale souvisí to s množstvím uvolněného tepla, tak bacha na přetěžování při vyšších okolních teplotách.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 147.92 (?), 24.12.2010 19:17

Oktanové číslo – vyjadřuje odolnost paliva proti samozápalu (detonaci, tzv. „klepání“) při kompresi ve válci spalovacího motoru.

Udává procentuální obsah izooktanu ve směsy z heptanem, která se chová stejně jako zkoumané palivo.
Je li číslo > 100 nejedná se o oktanové číslo, ale o výkonnostní číslo, které vyjadřuje o kolik procent je výkon větší než, když by motor pracoval z čistým izooktanem..

Například: oktanové číslo 98 znamená, že palivo je stejně odolné proti samozápalu jako směs, skládající se z 98 % oktanu a 2 % heptanu.

Antidetonátory: čistý benzín má velmi nízké oktanové číslo. Pro to se do něj přidávají přísady, které jej zvyšují.
Například: tetraetylolova (olovnatý)
pentakarbonit železa (bezolovnatý)
monometilanilin (bezolovnatý)
a jiné.

Jak se zjišťuje oktanové číslo: ve zkušebním motoru se spaluje izooktan z antidetonátory a ve druhém motoru heptan s antidetonátory a ty se do paliva přidávají, až dosáhne stejného chvění jako první motor.

snad jasny

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 191.214 (?), 24.12.2010 20:14

Jasný . Jako odpověď na zadání vlákna ale nejasný.

US motory všeobecně mají předepsaná nízká oktanová čísla a  v naší zemi je Vám takový údaj celkem k ničemu. Americká auta běžně na 85 oct.benzín jezdí ale uvědomte si, že nelze porovnávat kvalitní bezsirné benzíny používané desítky let v civilizovaném světě s naprosto nevyzpytatelnými dryjáky, vydávanými u nás za benzín (totéž platí pro naftu).

Nestane se celkem nic, naopak mají motory na kvalitnější benzín nižší spotřebu, jsou tišší a hlavně neobsahují biosložky-tudíž delší skladovatelnost a vyšší jistota deklarovaných parametrů.

V zemi, kde jsou dodavatelé schopni do benzínu s předepsaným poměrem biosložky ve výši cca 6% naprat bez uzardění klidně procent 30 je 100 okt.benzín ještě jakáž takáž poslední jistota. Pochopitelně to chce při práci cit pro věc a u strojů pracujících při venkovních teplotách kolem 30 st.. v hlavě klid. Žádné závody.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
j.c. - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (142) - 190.64 (?), 24.12.2010 20:34

V dobré víře používám V Power kvůli jeho aditivům již několik let ve veškeré malé nejen zahradní mechanizaci. Stroj sem nikdy žádný nezadřel, ochota startování velmi slušná u všech, svíčky čistý, spalovací prostor s minimem karbonu i po letech používání. Uživatelsky naprostá spokojenost i když těm odborným textům o složení moc nerozumím.   j.c.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika