Padání květů merunek



Marek-TT - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (682) - 235.1 (?)
28.3.2019 20:09

Mám rovnaký problém s Orangered-om. Všimol som si to pred dvomi dňami. S opelením to zrejme nesúvisí, kúsok je VP a aj včiel bolo dosť. Počasie zatiaľ nie je zlé, nemrzne, je skôr sucho a teplo ako vlhko a chladno. Zem je tu kvalitná, dosť hlboká, stredne ťažká černozem, s výživou by nemal byť problém. Aspoň podľa listov som si zatiaľ nevšimol deficit žiadneho prvku.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Stránky: 1,  2   
Jirka P - (3) - 227.120 (?), 28.3.2019 18:31, zobrazeno: 6391x

Zdravím všechny.Jsem začátečník, na zahradě je asi 10let stará merunka(Velkopavlovická)Zasadil předcházející majitel.Padají květy, přitom zde nemrzne(350 m.n.m.).Čím to je?Děkuji.

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
Petr z H - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (690) - 168.226 (?), 28.3.2019 18:40

Vážně u vás třeba v únoru nemrzne? Třeba je u vás tepleji, v únoru se zvětšily květní pupeny a silný mráz je poškodil.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
Petr z Pardubic - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (10100) - 70.240 (?), 28.3.2019 18:45

Sem tam nějaký květ uklobnou sýkorky. Proč to dělají, nevím. Mám jich taky pár pod bohatě kvetoucím Goldrichem. Dělají to každoročně. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
Jirka P - (3) - 227.120 (?), 28.3.2019 18:49

Nějaký slabší mrazík v únoru samozřejmě byl a sýkorky zde občas taky jsou.Díky.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
Mimmo - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (2261) - 66.105 (?), 28.3.2019 20:01