Padání květů merunek



Mimmo - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (2261) - 66.105 (?)
28.3.2019 20:01

Je to málo informací. Opylovač, výživa, řez, kořenový systém, poloha a počasí jsou prakticky všechny možné důvody opadávání květů u VP. Na první pohled se zdá, že květy nejsou opylené (včely, vhodný opylovač, deštivé počasí). Je totiž možné, že to není Velkopavlovická. Pokud jsou v okolí i jiné meruňky, nemělo by to vadit. Chybějící výživa se pozná i na vzhledu listů. Poměrně snadno se také posoudí výživa listovou diagnostikou v laboratoři.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Stránky: 1,  2   
Jirka P - (3) - 227.120 (?), 28.3.2019 18:31, zobrazeno: 6299x

Zdravím všechny.Jsem začátečník, na zahradě je asi 10let stará merunka(Velkopavlovická)Zasadil předcházející majitel.Padají květy, přitom zde nemrzne(350 m.n.m.).Čím to je?Děkuji.

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
Petr z H - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (690) - 168.226 (?), 28.3.2019 18:40

Vážně u vás třeba v únoru nemrzne? Třeba je u vás tepleji, v únoru se zvětšily květní pupeny a silný mráz je poškodil.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
Petr z Pardubic - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (10026) - 70.240 (?), 28.3.2019 18:45

Sem tam nějaký květ uklobnou sýkorky. Proč to dělají, nevím. Mám jich taky pár pod bohatě kvetoucím Goldrichem. Dělají to každoročně. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
Jirka P - (3) - 227.120 (?), 28.3.2019 18:49

Nějaký slabší mrazík v únoru samozřejmě byl a sýkorky zde občas taky jsou.Díky.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
Mimmo - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (2261) - 66.105 (?), 28.3.2019 20:01