sněhová fréza



   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5   
                     
host - 157.179 (?) 
28.11.2009 16:23

Tato reakce patří k 165.36 (?), 15.2.2009 19:50

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 47.155 (?), 20.12.2009 15:10

Takže pár zkušeností s Husqvarnou 1130STE - vybavení perfektní, fréza má motor 350 ccm a je to znát. Bere slehlý sníh až do výšky bunkeru, taky plus. ALE: Bunker je měkký a větší záběr ho deformuje, takže občas vapadne šněk z ložisek. Žádný velký problém, očka s ložisky jsou na dvou šroubech, práce na deset minut, ale zdržuje to. A včera se mi ustřihlo péro na hnané řemenici frézové části - šroub ani podložky jsem nenašel, asi se vytřepaly a ráz při zapnutí šneku to urval.   Ta slitina vypadá dost divně, byl by gól, kdyby to křehlo mrazem. Na každý pád nefrézuju a zítra volám na záruční servis, co s tím.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 123.147 (?), 21.12.2009 10:17

Aby se nucpával komínek u sněhové frézy HECHT 5991 tak jsem vyhodil m´řížku z komína, která je tam snad na drcení hrud a je po problému.Dnes fréza spolehlivě odchodí i prosolenou břečku na silůnici a neucpe se.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 123.147 (?), 21.12.2009 10:18

Omlouvám se typ je to 9551

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
gerchán - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (138) - 180.2 (?), 2.2.2010 18:57

"Bunker je měkký a větší záběr ho deformuje, takže občas vapadne šněk z ložisek" to se mi dnes stalo u Jonsereda 2106. Bohužel mi při té příležitosti spadnul klínový řemen, co šnek pohání. Zasekl se mezi řemenici a krycí plech. Kvůli opravě jsem musel sundat pár krytů. Dílensky nic moc: nemetrické závity, šroubky s 9,5mm hlavou, Matka napínací řemenice z jednoho úhlu 14 ka, z druhého 15 ka. zkátka šuby duby amerika. Nicméně musím pochválit motor B & S. Startuje napoprvé i po měsíční přestávce. Co jsem teď koukal, tak už se do stejného typu montuje Tecumsech a nemá to 5 rýchlostí, ale variátor

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 3.83 (?), 2.2.2010 19:29

Dobrý den Jirko Suchý. To, co píšete mě zajímá. Jonsered 2106 používáme v práci 2 roky a v případě potřeby se na něm střídají 3 lidé. Neumíte si představit, co vše musel zvládnout, až na občasné ustřižení šroubů šneku při nárazu na překážku žádná závada.

Bunkr není až zase tak měkký, to vypadnutí šneku z ložiska je možné v případě, že se střihnou oba šrouby šneku najednou (velká náhoda),nebo při snaze obsluhy "urvat "do strany celý stroj při najetí jednou stranou bunkru např.do zmrzlého těžkého sněhu.Něco mi říká, že Vy a kolega nahoře s ustřiženou řemenicí na HQ 1130,máte velkou sílu. Frézu je třeba jen lehce korigovat a nechat ji zakusovat jak potřebuje.

Rozměry šroubů nemají s kvalitou dílenského zpracování nic společného, uvědomte si, že HQ, Jonsered,Partner, tuším,že i Stiga a další jsou naprosto čistá "amerika". Metrické rozměry tam skutečně nehledejte, obstarejte si sadu patřičného nářadí.Tím naším hlavy šroubů dřív nebo později pouze "ožvýkáte".

Motor B S startuje skutečně kupodivu napoprvé, nejen po měsíci ale z mé zkušenosti i po roce!!!  Pokud se nestalo něco, co netuším, výrobce motorů Tecumseh už neexistuje a značky HQ a Jons už osazují všechny své modely motory B S. Variátor na žádné z nich bohužel není, jsou to jen zavádějící údaje internetových prodejců a někdy i ofic.prodejců.Všechny modely mají pořád ten samý systém řazení, který je třeba umět seřídit (a promazávat) pro dokonalý chod. Seřizuje se lépe od modelů r.v.08 a výše, došlo tam k drobné změně.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
gerchán - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (138) - 180.2 (?), 2.2.2010 20:09

přiznávám, možná za tu vypadenou hřídel můžu častečně i já, ty šroubky jsou pro evropský trh docela šok. nejvíc mě zklamala ta matka od napínací řemenice- zbouchnutá z jedné strany tak, aby se nepovolovala. Jináč proti stroji nemám připomínek. Pokud funguje, funguje skvěle

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 3.83 (?), 2.2.2010 20:36

Ona je na trhu velká spousta fréz, ale když je trochu po strojařsku proklepnete tak zjistíte, že HQ/Jons jsou fakt bytelné a promyšlené. Pokud vynecháme z porovnávání čistokrevnou "čínu",dostáváte za svoje peníze kus stroje. Příjemné je to spolehlivé startování i po velice dlouhé odstávce(přečtěte si zde potíže se svíčkami a karburací "číňanů") a vcelku logické a bytelné ovládací prvky. Nesmíte to přehánět se sílou při vedení stroje do stran.Některé modely i jiných výrobců mají pomocné ovládání směru jízdy- na řidítkách páčky a pomocí nich rozpojíte pohon na hnací hřídeli jednotlivých kol. Zkuste si to při vedení frézy představit a místo tlačení frézy silou do strany zkuste raději lehce přitáhnout řidítko směrem dovnitř na té staně, na kterou chcete točit.

Ona ta páka na bunkr při pokusech o zatáčení silou v těžkém nebo zmrzlém sněhu je fakt veliká.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 106.20 (?), 3.2.2010 15:13

Nedalo mi to a změřil jsem si rozteče předních a zadních hran bunkeru - na mé HQ 1130 to dělá nějakých 5 mm. Je jasné, že je to přes barvu, takže přesnost veškerá žádná, ale bunker nějaký kónus má. Pro jistotu jsem se ještě kouknul, jestli to nejde vykompenzovat přesunem v děrách pro šrouby horní výztuhy bunkeru (respect, ten odlitek je FAKT mohutný), ale tam jsou přesné díry, takže jsem to neřešil, na šestce tyčovině jsem natočil závit, navléknul jsem na ni černou smršťovací bužírku, aby to k něčemu vypadalo a stáhnul jsem tím spodní díry pro zavějovou lištu (křídlovými maticemi). Vypadá to dobře, šnek od té doby nevyskočil a fréza i hodně ztichla. Ještě se vyplatí přidělat si dopředu druhý reflektor  -stačí levná polská mlhovka. Generátorek dává 12 voltů, kablík si dvěma trojitými WAGOsvorkami nakousnete u původního světlometu (mimochodem, ta žárovka v něm je pěkný úlet :-)). Jinak je fréza neskutečný dělníček, nemetrické šrouby jsem ochotný překousnout, vercajk na ně mám ještě z dob, kdy jsem míval Chryslera.  

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 47.155 (?), 3.2.2010 18:23

Chlaape, vypadáte že víte, o čem píšete. Mohl byste, prosím, trochu rozvést to seřízení řazení? Šteluje se ještě něco jiného, než ta šroubovací pouzdra na tyčích pojezdu a zapínání šněku a na tom složeném táhle řazení? Mám 1130 a až trochu opadne sníh, chtěl bych to chtěl udělat. Fréza má naběháno nějakých patnáct hodin, což mi přijde akorát na to, projít se po dotažení a doseřízení.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?8:04
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika