|
Má u Vari motor Honda nějakou jasnou výhodu proti dvoutaktu?
|
|
|
|
host - 59.15 (?) 17.12.2008 21:25
No stou hondou nevim. Honda nemá olejové čerpadlo v motoru jako např. Tecumseh(záleží na typu motoru). Důležité:
1. válec z litiny, vydrží nejvíc i kvůli opravě, možný výbrus, honda má nikasil, jak jde opravi? nijak jedině nový válec. Honda se nehodí opravovat
2.použité oleje je další věc
3.po nastartování nechat 2 až 3 minuty na volnoběh jít motor ať se prohřeje olej i válec, tam je to důležité
4.vari převodovka je o ničem, má šnekový převod, tudíž je slabá např oproti agzatu, kde je uložení převodu kuželovými ozubenými koly v masivním bloku, tím má dvojnásobný výkon na háku proti vari a jiným převodovkám. Šetříte motor a máte výkon. Výkon v tahu dělá převod.
5.určitě čtyřtakt, ale ne od hondy, taky má svoje negativa. Volit raději silný čtyřtakt, tak kolem 6 hp
6. starat se o motor jak radí v návodu, na zimu benzin z nádrže vypustit kvůli usazování pryskyřic které vznikají při delším skladování benzinu, pod svíčku trochu oleje, ať netrpí vnitřek válce, motor čistit.
8. Mám motor čtyřtakt 5,5 hp 13let a v servise když ho rozdělali kvůli vadnému těsnění na bloku(po těch letech má na to nárok) nevěřily očím, že je v takovém stavu, prý takový motor tam ještě neměli. Řekli mě po opravě, vám vydrží ještě tak 10 -14 let. A to má motor přes sezonu zabíračku sečení bubnovkou, rotavátor, tahá vozík, oře, bránuje. Jezdí hodně v náklonu a to díky tomu že má olejové čerpadlo. Má nejvyšší svahovou dostupnost, což honda neumí udělat. Ono záleží na jakou plochu se používá, dle velikosti pozemku se volí stroj.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
Předchozí příspěvky | 1, 2, 3, 4, 5
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 59.15 (?), 17.12.2008 21:25
No stou hondou nevim. Honda nemá olejové čerpadlo v motoru jako např. Tecumseh(záleží na typu motoru). Důležité:
1. válec z litiny, vydrží nejvíc i kvůli opravě, možný výbrus, honda má nikasil, jak jde opravi? nijak jedině nový válec. Honda se nehodí opravovat
2.použité oleje je další věc
3.po nastartování nechat 2 až 3 minuty na volnoběh jít motor ať se prohřeje olej i válec, tam je to důležité
4.vari převodovka je o ničem, má šnekový převod, tudíž je slabá např oproti agzatu, kde je uložení převodu kuželovými ozubenými koly v masivním bloku, tím má dvojnásobný výkon na háku proti vari a jiným převodovkám. Šetříte motor a máte výkon. Výkon v tahu dělá převod.
5.určitě čtyřtakt, ale ne od hondy, taky má svoje negativa. Volit raději silný čtyřtakt, tak kolem 6 hp
6. starat se o motor jak radí v návodu, na zimu benzin z nádrže vypustit kvůli usazování pryskyřic které vznikají při delším skladování benzinu, pod svíčku trochu oleje, ať netrpí vnitřek válce, motor čistit.
8. Mám motor čtyřtakt 5,5 hp 13let a v servise když ho rozdělali kvůli vadnému těsnění na bloku(po těch letech má na to nárok) nevěřily očím, že je v takovém stavu, prý takový motor tam ještě neměli. Řekli mě po opravě, vám vydrží ještě tak 10 -14 let. A to má motor přes sezonu zabíračku sečení bubnovkou, rotavátor, tahá vozík, oře, bránuje. Jezdí hodně v náklonu a to díky tomu že má olejové čerpadlo. Má nejvyšší svahovou dostupnost, což honda neumí udělat. Ono záleží na jakou plochu se používá, dle velikosti pozemku se volí stroj.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
andy.wise - Zlatý Zahrádkář (585) - 220.253 (?), 5.9.2008 8:41
Jelikož jsem se rozhodl repasovat svůj 15 let starý motor jikov, půjčil jsem si na sekačku motor honda GXV 160. Jedná se o sekačku BDR 700 (dvojitá bubnovka). Pokud byste někdo zvažoval použití tohoto motoru do této sekačky, pak vás musím varovat, že v této kombinaci sekačka seče mizerně. Ten motor je prostě příliš slabý a již 50 cm vysoká tráva se, co pár metrů, namotává na bubny. Zkoušel jsem se dopátrat, zda není potřeba sekačku pro tento motor nějak upravit, ale v prodejně vari mi bylo řečeno, že žádná úprava, či jiné zpřevodování, neexistuje. S jikovem se začínala namotávat tráva na bubny až při cca 90 cm délce stébla, ale rozhodně ne tak často. Prostě kombinaci BDR 700 a honda 160 GXV nedoporučuji.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pokračování této diskuze (další příspěvky) | 1, 2, 3, 4, 5
|
|
|
Geniální nápady na police do koupelny pro dokonalý pořádek
Nezáleží na tom, jak malá je vaše koupelna, každá koupelna potřebuje vyhrazený kus nábytku na ručník...
3 důvody, proč si do zahrady přidat ptačí lázeň nebo fontánu
Vodní prvek je pro vaši zahradu stejně důležitý jako půda a slunce. Co kdybyste do své zahrady mohli...
7 způsobů, jak zvětšit malou zahradu
Podívejme se, jak zvětšit malou zahradu. Zelená barva je mnohem silnější, než si myslíte. Je spojová...
Výjimečné rostliny, které nemusíte téměř nikdy zalévat!
Pokud žijete v suché oblasti nebo se chcete podílet na ochraně životního prostředí vysazením zahrady...
10 úžasných bylinek, které můžete stříhat a budou se vám vracet
Trvalky jsou vynikajícím způsobem, jak si udržet zásoby čerstvých bylinek, aniž byste museli každou ...
|
|
|
|