No stou hondou nevim. Honda nemá olejové čerpadlo v motoru jako např. Tecumseh(záleží na typu motoru). Důležité:
1. válec z litiny, vydrží nejvíc i kvůli opravě, možný výbrus, honda má nikasil, jak jde opravi? nijak jedině nový válec. Honda se nehodí opravovat
2.použité oleje je další věc
3.po nastartování nechat 2 až 3 minuty na volnoběh jít motor ať se prohřeje olej i válec, tam je to důležité
4.vari převodovka je o ničem, má šnekový převod, tudíž je slabá např oproti agzatu, kde je uložení převodu kuželovými ozubenými koly v masivním bloku, tím má dvojnásobný výkon na háku proti vari a jiným převodovkám. Šetříte motor a máte výkon. Výkon v tahu dělá převod.
5.určitě čtyřtakt, ale ne od hondy, taky má svoje negativa. Volit raději silný čtyřtakt, tak kolem 6 hp
6. starat se o motor jak radí v návodu, na zimu benzin z nádrže vypustit kvůli usazování pryskyřic které vznikají při delším skladování benzinu, pod svíčku trochu oleje, ať netrpí vnitřek válce, motor čistit.
8. Mám motor čtyřtakt 5,5 hp 13let a v servise když ho rozdělali kvůli vadnému těsnění na bloku(po těch letech má na to nárok) nevěřily očím, že je v takovém stavu, prý takový motor tam ještě neměli. Řekli mě po opravě, vám vydrží ještě tak 10 -14 let. A to má motor přes sezonu zabíračku sečení bubnovkou, rotavátor, tahá vozík, oře, bránuje. Jezdí hodně v náklonu a to díky tomu že má olejové čerpadlo. Má nejvyšší svahovou dostupnost, což honda neumí udělat. Ono záleží na jakou plochu se používá, dle velikosti pozemku se volí stroj.