I toto je Mountfield



Petr B. - (31) - 99.34 (?)
21.5.2008 17:54

Nepomlouvám. Pánové Oravec, Fišar, Chytka, Filipovský a jeden jeho nohsled na jehož jméno si teď nevzpomenu, nakonec i pan generální. Že bych měl takové štěstí? A zákaz pro prodejnu v Třebíči se mnou jednat? Tam kde vše vzniklo a kam to mám nejblíž? Kdo se s tím nesetkal neuvěří. Ale v okamžiku kdy se začala zajímat Nova půl království a princeznu?

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  6,  7,  8,  9,  10  >   
                     
host - 90.130 (?), 18.5.2008 23:07

Bazén - raději ani nemluvit.

Jedna historka za všechny: Po čtyřech letech roztržená fólie.

Důvod - přílišné předepnutí při stavbě (proškoleným personálem Mountfieldu).

Reklamace neuznána.

Důvod - na komponenty bazénu je sice záruka 7 let, ale na práci pouze 6 měsíců (i když byla i ta práce zakoupena v ceně bazénu).

Jak píše už někdo výše - kvůli dvěma tisícovkám se přece nebudu soudit.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Chemický Alí - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1247) - 166.66 (?), 19.5.2008 9:16

"kvůli dvěma tisícovkám se přece nebudu soudit"

A to je právě ta velká chyba...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 90.168 (?), 19.5.2008 11:15

Je to chyba z pohledu budoucnosti - výchova obchodníků.

Ovšem toho běhání, starostí a peněz + nejistota výsledku = pro zákazníka je to velká nepříjemnost. Jednodušší je příště jít nakupovat jinam, ale aby to fungovalo, tak by to museli udělat všichni nespokojení zákazníci, a toto v ČR nefunguje...   Gl.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
vyslouzil - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (18311) - 80.39 (?), 19.5.2008 11:30

Bohužel, vyplatí se (a asi nejen u nás) investovat víc do reklamy než do kvality.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 130.2 (?), 20.5.2008 22:37

Musím se také připojit s negativní zkušeností s reklamaci u této firmy, přesně pobočce Staré Ćivice u Pardubic a to s motorovou pilou.Během období 17.10 2007 - 29.2.2008 jsem se snažil reklamovat závadu na pile - nevypínala!!! poprvé neuznali - prý jen vyčistili. Podruhé uznali reklamaci. Potřetí letovali drát, ale reklamaci neuznali. Požadavek uhradit nezbytné náklady na reklamaci také ne. Na moji stížnost o neuznání reklamací i na neproplacení nákladu dodnes se nikdo neráčil ozvat. Požádal jsem o pomoc i Hospodářskou komoru, ale jelikož vstoupit do jednání je dobrovolný, nikdo se neoptěžoval. Mne osobně zaráží neochota komunikovat a řešit problém i arogance oblastního manažera s kterým jsem jednal. Firma která vynakládá miliony do reklam nebere vůbec v potaz, že nejlepší reklama je spokojený zákazník. Nevím, zda tyto články také čtou nadřízení a nebo ztížnosti končí na prodejnách, ale alespon jsem varoval další potencionální zákazníky, a slibuji, že antireklamu budu šířit dáááááál J.Kropáček, Přelouč

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Petr B. - (31) - 99.34 (?), 21.5.2008 16:13

Při pročítání příspěvků týkajících se Mountfieldu jsem si už několikrát říkal, jestli je normální se s jejich "manažery" takhle natahovat a ničit si zdraví. Minulý týden jsem z důvodů pracovního zařazení absolvoval, jako již několikrát před tím, psychotesty. Bez problémů, stejně jako moji kolegové. Kdyby někdo k tomuto donutil Mountfieldy měli bychom po problémech. Bohužel. Ale na druhou stranu, takhle jsou pohromadě u jedné firmy a neotravují nás ještě v práci. Ve svém volnu, to už hodně z nás ví, se jim VYHNEM. A antireklamu třeba do celé EU pokud se k problémům staví tímto způsobem. Ať se o nich ví!

Zdravím

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 48.25 (?), 21.5.2008 16:24

Chci se také připojit, ale pomlouvání nečekejte. Jsem také z Přelouče jako páááán Kropáček. Jeho starosti s pilkou neřeším, možná pravdu má, možná nemá. A jak děda říkal - je to taky rukama! Od MO mám několik věcí, taky jsem měl už i drobné opravy (praský řemen, vypadlej bovden), ale na chování servisu v MO si fakt stěžovat nemůžu. Navštěvuji jejich servis v Pardubicích a z chalupy v Jaroměři a musím říct, že jsem se nesetkal s ničím co by mě naštvalo. Přijali, celkem rychle opravili a taky poradili čím jsem se závady způsobil. Na druhou stranu musím říct, že mám z loňska taky sekačku z OBI z Hradce. Po dvou měsících dochrčela. Dovezl jsem jí tam a bylo mi suše řečeno, že si mám pro ní za 30 dní dojet, bohužel byla až za neuvěřitelných 42 dní - bohužel už bylo po sezóně. Uvidím jestli letos pojede nebo bude na vyhazov.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Petr B. - (31) - 99.34 (?), 21.5.2008 17:54

Nepomlouvám. Pánové Oravec, Fišar, Chytka, Filipovský a jeden jeho nohsled na jehož jméno si teď nevzpomenu, nakonec i pan generální. Že bych měl takové štěstí? A zákaz pro prodejnu v Třebíči se mnou jednat? Tam kde vše vzniklo a kam to mám nejblíž? Kdo se s tím nesetkal neuvěří. Ale v okamžiku kdy se začala zajímat Nova půl království a princeznu?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Chemický Alí - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1247) - 248.54 (?), 21.5.2008 20:20

Mohl jste se velmi dobře bránit, vzhledem k nedodržení zákonné lhůty opravy jste jim mohl sekačku hodit na hlavu a dostat nazpět peníze.

Nicméně jsem udiven - měl jste skutečně smůlu, hobby markety nejsou nic moc, ale poruchy vyřizují často velice, velice rychle a zákonné lhůty dodržují i za cenu výměny zboží, ta je pro ně z ekonomického hlediska vždy výhodnější, než vrácení peněz.

Stále platí  : "Líná ústa, holé neštěstí."

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 130.2 (?), 24.5.2008 23:30

pro pána z Přelouče, každý máme náké zkušenosti a podle toho prezentujeme své názory, já se proto s Váma nebudu hádat. K sarkastické poznámce o šikovných rukách pouze podotknu, že ovládat kolébkový - dvojpolohový vypinač ZAPNUTO - VYPNUTO zvládne dítě předškolního věku a není zapotřebí vysokoškolské vzdělání.  J.K.Přelouč

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  6,  7,  8,  9,  10  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika