I toto je Mountfield



   Předchozí příspěvky  |  <  6,  7,  8,  9,  10  >   
                     
ketupa - (18) - 143.70 (?) 
26.4.2008 20:35

Dobrý den, velice mě pobavila ta reklama která se zobrazuje tady u této diskuze- je to samozžejmě reklama na Mountfield. Hlavně ty slogany které se tam nabíhají : "Záruka až do roku 2015,  Ručíme za špičkovou kvalitu, S námi vždy ušetříte, Kdo jiný vám dá vše".

S ohledem na obsah této diskuze mi to připadá jako absurdní humor

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 100.124 (?), 27.4.2008 0:03

Ještě pár slov. Pořád předpokládám, že toto je fórum. Tudíž se domnívám, že lze vyjádřit svůj názor negativní i pozitivní k danému tématu. Není třeba zaměňovat pouhopouhé konstatování za chválu. Já mám zkušenosti dobré a není to pouze tím, pane doktore, že jsme v Česku a že jsem zákazník, který se spokojí s tím, že něco koupí a třese se radostí a vděčností, že daná věc je v pořádku a je nadšen tím, že se mu dosud nerozbila. Z mé strany nešlo o zpochybnění negativních zkušeností většiny pisatelů, ale pouhé konstatování a připojení se souhlasným vyjádřením k oné pro změnu pozitivní reakci. Míla

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
vyslouzil - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (18311) - 100.5 (?), 27.4.2008 9:04

Chápal bych modelovou pozitivní reakci na prodejce asi takouvouto:
 Nenechal jsem si sekačku dovézt, nýbrž jsem ji naložil sám Při vybalování mi sekačka spadla a prasklo šasí. Smutně jsem sekačku zavezl do prodejny. Prodejce mi ji vyměnil za jinou a napsal, že k pádu došlo při vybalování servismanem. Při této situaci bych vyměkl a z vděčnosti bych si okamžitě koupil ještě křoviňák. Na fóru bych pak hájil pověst firmy do roztrhání těla.
   To, že čtyři z pěti nakupujících jsou s nakoupeným zbožím spokojeni, to není na pochvalu, to je spíš ostuda.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Petr B. - (31) - 99.34 (?), 17.5.2008 10:35

Jak už někdo v některém předešlém článku uvedl, opravdu Čojka je Čojka. To oč se jedná v mém případě nebyli doposud schopni uzavřít. Zřejmě a nebo právě proto že se jedná o Mountfield. Nemám ve zvyku odcházet od rozdělané práce, proto jsem poslal stížnost na postup (časový) na zřizovatele ČOI. Tím je Ministerstvo obchodu a průmyslu. A opět se obrátím na média. Však on s tím někdo pohne!

Zdravím

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 111.1 (?), 17.5.2008 13:51

Přeji vám, aby s tím někdo pohnul, ale v tom našem Banánistánu jsem spíš pesimista.   

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 70.254 (?), 18.5.2008 11:17

Od MOUTFIELDU nechci ani svíčku, natož bazén, nebo traktůrek. ceny jsou přehnané.1/2" kulový výt. kohout se šroubením na hadici, jednou tak drahý, než v obchodě.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 253.39 (?), 10.9.2008 2:41
Mountfield je znackova prodejna. Ma znackove zbozi a znackove ceny. Zajdete do Hondy a kupte si vzduchovy filtr a pak to zkuste v neznackove prodejne. Bratr koupil od Mountfieldu sekacku pote co se mu rozbila Stiga a nedohodl se na reklamaci. Je s Mountfieldem spokojen a jinam uz nepujde, protoze ho reklamace stala dost nervu a ted je spokojeny. Ja od Mountfieldu nemam nic. Pilu mam Makitu, krovinorez Dolmar, rucni naradi Narex, trakturek Vari, sekeru od kovare. Jak vidite, nejsem zaujaty :-)
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 38.118 (?), 21.6.2008 21:44

Pokud se koupete v bazénu a nemáte žádný problém tak buďte rád. Já jsem si koupil u této firmy bazén i s příslušenstvím před třemi roky. Sedmiletá záruka mě dostala. Vše bylo v pořádku do doby, než se mi nerozeběhl motor na čerpadle po té, když jsem jej vypnul, abych přepnul na filtraci režim na výplach. Při opětovném zapnutí pouze hučel. Rozeběhl se až když jsem otočil šroubem u chladící vrtule.

Čerpadlo jsem odnesl do prodejny, kde jsem závadu vysvětlil technikovi. Druhý den mi z Mountfieldu volali, ať si pro čerpadlo přijdu. Technik mi sdělil, že do motoru čerpadla se dostala voda a že se motor spálil, tak ať si koupím nový motor za zhruba 5000,- Kč. Peníze na vyhazování zrovna nemám a tak jsem se rozhodl, že si motor nechám převinout. V navijárně mi řekli, že po přeměření vinutí nezjistili žádnou závadu, že je jen spálený rozběhový kondenzátor. Tato oprava mě stála 500,- Kč. Z vyjádřením technika z navijárny motorů a s ůčtenkou za provedenou opravu jsem znovu zajel do Mountfieldu a čekal jsem že uznají že přestřelili a opravu mi proplatí. Ale chyba lávky. Nechal jsem si zavolat vedoucího, který sice uznal, že byla chyba, že motor nebyl přeskoušen a že mi bylo navrhnuto, ať si koupím nový motor ale že pokud se do motoru dostala voda, tak že se na to záruka stejně nevztahuje. Po tomto sdělení se náš rozhovor stal monologem z mé starny a nebyl zrovna vybýravý. Od Mountfieldu bych si již nic nekoupil. Tuto zkušenost mám z prodejnou v Sobědruhách u Teplic c Čechách.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 196.109 (?), 29.5.2014 22:09

Vlastním dva výrobky od Mountfieldu   - křovinořez a pilu. Nechal jsem se vždy nalákat na Kolo štěstí (minimální slevy). Oba dva stroje mně mrzí v chalupě. Pila-výměna plastového karteru, křovinořez - prasklý ventilátor , , ten udržuji v chodu jen proto, že jsem si sehnal ještě jeden zapečený. Celou řadu dalších závad ani nemá smyslu jmenovat. Postupně přejdu na zn. Stihl u křovinořezu a Husqvarna u pily. Jednání pracovníků ve Veselí n. Luž. a Sezimově Ústí, bylo vždy normální, korektní, asi také proto, že jsem nikdy nic nereklamoval a vše zaplatil. Současné stálé slevy svědčí jen o malém zájmu o jejich výrobky. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Hallogen01 - (16) - 230.91 (?), 29.1.2015 19:45

Taky mám nějaké to zboží od Mountdfieldu a doopravdy nemám špatné zkušenosti.Spíš naopak, kupoval jsem motorovou sekačku cca za 15K , z důvodu akutní potřeby v nedalekém zahradnictví..než jsem si vybral byl jsem..host numero uno, ovšem ve chvíli kdy jsem zaplatil změnil jsem se lehce přehlédnutelnou krajinu a moje žádost o pomoc s naložením sekačky do auta..byla evidentně přes rámec povinností prodávajícího. V Mountfieldu jsem zaplatil.. sekačku mi přivezli zkompletovanou..předvedli..několi tipů či triků poradili... a v rámci předváděčky notný kus zahrady posekali...:o)))) 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  6,  7,  8,  9,  10  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Cesta z litého betonu18.4.2024
Husqvarna 36. - zapalování17.4.2024
Ako očistiť zalakované časti?14.4.2024
Cesta z litého betonu13.4.2024
Motorova pila stihl 02813.4.2024
Kouří do místnosti12.4.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika