Jaké ovocné stromky budete kupovat?



host - 241.241 (?)
18.11.2020 10:15

Zdravím, nejsem pán, ale paní bohužel objednávku jsem smazala, ale určitě to nebylo z Kruhu, objednávala jsem již na začátku léta a jediný odkaz byl na stromek v květináči, je trochu dole nahlý, ale korunka je zapěstovaná kvalitně, nyní se přesadil na stálé místo, jsem pouze amatér a syn si zakládá svůj vlastní sad u svého budoucí statku takže se spíše orientuje na starší odrůdy a vyšší podnože

hezký den od ČB

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
                     
Petr z Pardubic - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (10100) - 196.17 (?), 16.11.2020 17:59

Perfektní, pane z Českých Budějovic. Babygold 6 jste koupil v Kruhu u Jilemnice? 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
walter. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1750) - 168.103 (?), 17.11.2020 21:11

nakoupeno : Admiral, Allegro, Angold, Ghiva, Lucy, Orangecrisp, Rubelit, Sirius, Topaz

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 241.241 (?), 18.11.2020 10:15

Zdravím, nejsem pán, ale paní bohužel objednávku jsem smazala, ale určitě to nebylo z Kruhu, objednávala jsem již na začátku léta a jediný odkaz byl na stromek v květináči, je trochu dole nahlý, ale korunka je zapěstovaná kvalitně, nyní se přesadil na stálé místo, jsem pouze amatér a syn si zakládá svůj vlastní sad u svého budoucí statku takže se spíše orientuje na starší odrůdy a vyšší podnože

hezký den od ČB

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Geronimo - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (388) - 1.200 (?), 16.11.2020 16:58