Motor Slavia diesel 1válec vzduch



   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
                     
host - 221.36 (?) 
3.3.2010 21:10

Je to tak, pokud je i cítit olejový smrad z výfuku, tak je to bud´to připečený jak jsem už psal a nebo sjetý na ultimo.Nutno změřit komresní tlak.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
Jiříček - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (463) - 211.38 (?), 3.3.2010 22:44

Všichni tu děláte závěry, ale doposud ani nevíte o jaký motor jde, je toto normální?!!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 47.30 (?), 4.3.2010 9:39

Tak, abych upřesnil svoje problémy a rozšířil informace o motoru- tak označení motoru je.Typ..1D80,,,´BHP,,,6,5...PRM...2200...To je vše, co je na štítku motororu. Na čerpadýlku je napsáno ..CV 232042...a na vstřikovači je napsáno... VZ 45 S 48 BD 137...To je Vše, co jsem vyčetl. Tlaky budu měřit dneska a dám vědět, jaké jsou, jen mi není jasné, jak třeba nastavit volnoběh atd. Udělám i nějaké fotky a Video, jak to kouří-třeba Vám to napoví víc. Budu vděčný za Všechny informace o tomto motoru a jeho záludnostech, ale i plusech. Zajímá mně Vše. Díky Jenda

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 221.36 (?), 4.3.2010 10:03

Zdravím pane Kohoutek, jedná se o motor Slavie diesel 1 válec vzduch.

Co se týče závěrů, jsou podloženy 26-létýmy zkušenostmi opraváře zem.strojů, přičemž netvrdím, že závada nemůže být třeba i ve vstřikovacím čerpadle.resp. v jeho pohonu.Nemíním se tady s nikým o nic přít, jen sem dal do placu svůj tip.

Přeji hezký den.

Kamil

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 47.30 (?), 4.3.2010 10:10

Dobrý den Kamile. prosím Vaše zkušenosti mi pomáhají rozšířit mé obzory-nepřestávejte prosím reagovat na mé dotazy-za Vše jsem vděčný-kor za rady od zkušeného opraváře. Díky Jenda.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
andy.wise - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (585) - 175.67 (?), 4.3.2010 10:26

Jendo, odpovězte, prosím, nanadhozenou otázku. Když nastartujete motor, zahřejete na provozní teplotu (pokud to jde) a otevřete otvor na dolévání oleje, nebo vyndáte měrku, jsou z prostoru klikové skříně silně cítit výfukové zplodiny?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 47.30 (?), 4.3.2010 10:36

Andy ..  tuto otázku zodpovím, až to vyzkouším, aso okolo 15h, ted musím odjet a vrátím se až odpoledne, pak vyzkouším a hned odpovím. Jenda

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Jiříček - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (463) - 211.38 (?), 4.3.2010 12:09

Kamile vše dobré a klid, jedná se tedy o  diesel dvoutakt, který hulí zcela klasicky a nelze si z toho dělat velkou hlavu.Tazatel bohužel s tímto zkušenost nemá tak je z toho trochu vyvedem z míry.Je potřeba dát motoru řádný (kouř),tedy vzít ho ma plný plym v zátěži a nechat vypálit výfuk (minimálně 15 až 20 minut naplno a nešetřit až vyhoří všechem olej a usazený karbon, pak se můžeme začít bavit o tom, zda motor kouří, či ne.(opravdu neslevovat z plného plynu),před tímto vypálením výfuku nezapomeňte doplnit olej do tělesa motoru s regulátorem otáček (na rysku),aby se motor nezadřel (M6AD) !!!

Také kontrola chlazení průchodnost chladicích žeber a napnutí klínoného řemene,který pohání ventilátor.

Jinak pro informaci tazatele,motor je mazán takzvaným ztrátovým mazání,kdy je do motoru vstřikován olej na mazaná místa a zbytek,který není spálen stéká do spodní částí klikové skříně odkud se odsává.Vyndávat tedy měrku oleje pro zjištění stavu motoru je zbytečné,měrka je v tělese regulátoru otáček,tedy mimo klikový mechanismus.
Bude nanejvíš nutná demontáž spodního tělesa pod klikou,která slouží ke sběru oleje a její vyčištění,je tam jemné sítko a poměrně malý odtokový otvor.(preventivně)

Pokud byl předchozí majitel takový ten strejda co jezdí do půl plynu ,je vše plné nespáleného oleje (výfukový kanál a výfuk),proto motor nadměrně kouří a to byl také důvod,proč jsem trval na typu motoru.

Tolik zase mé 25dvacetileté zkušenosti.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 47.30 (?), 4.3.2010 18:55

Dobrý večer. Marně jsem se snažil změřit tlak na válci, ale mněřák, který jsem si půjčil má závit jen 22 a já potřebuji ke změření 24,ale již se pracuje na redukci. Tak snad zítra ty tlaky konečně změřím, ale,jestli to nestihnu, tak až v neděli, protože na víkend odjíždím. Pište vaše postřehy, budu rád. Díky Jenda

Ps: Rad bych na traktůrek i naviják na přibližování dřeva-ale hydrauliku nemám a vývodovou hřídel také ne a na nový nemám...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 221.36 (?), 4.3.2010 19:04

Zdravím

Pokud máte 12v, tak si pořidte el.naviják, je jich na netu celá řada a myslím, že by mohly udělat spoustu dobré práce.

Kamil

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika