Mozna se u Hondy za tech 10 let neco zmenilo, nevim. Tu nasi sekacku jsem "opravil" - rozebral, vycistil, sesteloval. Dokonce jsem nemusel ani jit hloubeji do motoru (viko ventilu, klika), takze mi zustal nakoupeny material na pretesneni. Zena rikala, ze takhle dobre pry sekacka snad nikdy nesekala :-).
Kazdopadne pro odlehlejsi nemovitost jsem koupil srotovou sekacku za 400 Kc, motor Briggs&Stratton. Stari obdobne. Ve srovnani s Hondou mi to prislo jako detska hracka - to co je na Honde "poradne" (filtr, karburator, drobne prvky) je na tom B&S takove... no misto filtru je houbicka na nadobi namocena do oleje, vsechno takove forove, rozpada se. Pritom stari je +- obdobne, puvodni porizovaci cena B&S asi o 1000 mene nez jsem dal za Hondu.
Motor B&S chyta neochotne, ma vibrace a nechodi mu regulace otacek, takze na jare se do nej pustim.