Objednávka od Starkla



host - 5.97 (?)
30.5.2007 11:03
Objednávám od Starkla už 3 roky a nemůžu si stěžovat, i když některé rostlinky vypadaly jako když už to mají za sebou, tak se všechny zmátořily a krásně rostou.
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
               
host - 5.97 (?), 30.5.2007 11:03
Objednávám od Starkla už 3 roky a nemůžu si stěžovat, i když některé rostlinky vypadaly jako když už to mají za sebou, tak se všechny zmátořily a krásně rostou.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 230.20 (?), 30.5.2007 11:43
Připojuji se k těm, kteří neůžou na Starkla nadávat. Sazenice růží silné, zdravé, kamčatská borůvka se daří - jen ten šeřík (Ludwig Späth) se jim trošku nepovedl. Větší část kořenů zůstala v Čáslavi a tak se chudinka snaží - ještě nemá vyhráno. Ale vcelku se Starklem spokojenost, neobjednával jsem poprvé a (až se dostane maželce do ruky nový katalog ) asi ne naposled.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 166.20 (?), 31.5.2007 0:35
Závidím vaší spokojenost. VašekB
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 216.44 (?), 31.5.2007 9:10
Tak jsem reklamovala minulý týden kvítka co jsem si objednala na podzim 2006,nepřežilo krásnoočko,hortenzie, tři levandule a 4cibule česneku medvědího,neposílala jsem zpět nic,poslala jsem jim fota těch mrzáčků a dnes jsem ve schránce našla dopis od Starkla s kreditem na další objednávku,sice jsem chtěla původně objednané rostliny,ale i ten kredit potěší,tak že s reklamací vcelku spokojenost,hlavně jak to rychle vyřídili.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 109.6 (?), 5.6.2007 9:17

Vážení milovníci rostlinstva. Určitě jste si již všimli, že se nám množí menší, soukrmé zahradnictví, které najdete jistě v okruhu 20 km od vašeho bydliště. Jsou menší, nemají peníze na bombastickou, klamnou reklamu, ale jsou u nich ke koupi opravdu kalitní  rostliny. Ke všemu dobrému lze podotknout, že se nevyhýbají novinkám a cena je skoro lidová. Proč podporovat v půměru spokojenosti zákazníků, určitě nejistý prodej připomínající hypersupermarket. A úplně nakonec - není nad krásné popovídání si s opravdovým odborníkem zapáleným pro věc v malých zahradnictvích.

Zdeněk

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
vyslouzil - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (18311), 5.6.2007 10:21
V dnešní digitalizované době by bylo dobré tyto drobné zahradníky přesvědčit, aby dali pár korun nějakému středoškolákovi (nejlépe z rodiny), který by jim za to vytvořil a spravoval jednoduchou internetovou stránku. Pak by snad Starklové a Bakkeři, krom kolorovaných katalogů, začali zasílat i rozumný sortiment za rozumné ceny. Stránky ze Střílek a z Droždína budiž příkladem
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 230.20 (?), 5.6.2007 10:37
A tak se chtě nechtě dostaneme do oblasti reklamy. Zahradnictví navštěvuji moc rád a nemůžu souhlasit s tím, že jsou všechna malá zahradnictví dobrá. Úroveň značně kolísá (a někdy se také mění). Týká se to nejen kvality výpěstků, ale i o péče o ně a v neposlední řadě i cen. Zmíněná ochota zahradníka si s vámi popovídat, podat informaci – to samé. Vždyť i zahradnictví, které má reklamu na titulní straně tohoto webu, je ve styku se zákazníkem na ubohé úrovni. Bylo již na těchto stránkách kritizováno, dokonce jsem čekal odezvu majitele… a nic. Odhaduji, že to bude tak jedna ku jedné (dobrý – špatný). Takže bych nezatracoval Starkla, ani velkoobchody typu Hornbach. Máme přece možnost volby, čím víc možností, tím lépe.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 35.83 (?), 1.2.2008 22:54
Od Starkla objednávám už spoustu let ke své velké spokojenosti. Níikdy jsem neměla žádnou špatnou zkušenost. Sazenice byly vždy silné a kvalitní.

Jen v lonském roce jsem o objednávku přišla, ale ne vinou Starkla, ale vinou České pošty , protože 14dní objednávka zůstala na jejich novém překladišti v Brně Zkušenosti s Českou poštou jsou v mém případě daleko horší než se Starklem.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 105.232 (?), 8.7.2009 10:32

ano, mám podobné - dobré zkušennosti, objednávka přišla včas, rostliny pečlivě zabaolené v pvc krytu, takže nepomačkané a všechny se ujaly, i když jsem je nesadila ihned. b. růžičková

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
krtonoška - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (56), 7.6.2007 21:43

Vážení zahradníci. Chtěl bych Vám sdělit svoje zkušenosti z koupě stromků a keřů od zahradníka Starkla: koupil jsem třešen a višeň obě jdou krásně, okrasné keře také, akorát mi odešel keříkový angrešt...nevím proč, ale když jsem ho uschlýho likvidoval neměl žádný kořenový bal...takže? Aleostatní druhy keřů se držíííí...takže jeden špatný z počtu deseti...To jde nebo snad ne?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Cesta z litého betonu18.4.2024
Husqvarna 36. - zapalování17.4.2024
Ako očistiť zalakované časti?14.4.2024
Cesta z litého betonu13.4.2024
Motorova pila stihl 02813.4.2024
Kouří do místnosti12.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika