Objednávka od Starkla



   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
                     
host - 56.1 (?) 
6.8.2008 9:37

ozývá se další napálený. Objednala jsem kakost "plnokvětý!, doručili mi tři rostlinky, ze kterých ale jenom jedna odpovídala objednávce. Reklamace= prý mohou jenom poskytnout slevu. Tak jsem "musela" objednat rostliny i tento rok. Slevu mi skutečne poskytli. S rostlinami jsem jakž takž spokojená. Nejspokojnější s ružemi, to je fakt, i když jsou náchylné snad na všechny choroby světa, včetně lidských. Je škoda, že v Starklově návodu na pěstování nejsou bližší podrobnosti o nárocích rostlin na púdu, zavlažovaání a pod. Ještě že je net.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 144.222 (?), 29.3.2008 10:55
Není, pro kamčatskou borůvku jsme si dojeli osobě a měli také zvadlé a suché lístky!!!
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 2.142 (?), 5.5.2009 17:48

Tak proč jste s ji koupili?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 117.86 (?), 18.1.2008 23:55

   Já už jsem si u Starkla objednavala z katalogu několikrát a byla jsem si i několikrát osobně nakoupit v Čáslavi a mám jen dobré zkušenosti. Měla jsem i tu plnokvětou petunku. A nejen žlutou! Byly krásné celé léto a bohatě kvetly! Na letošní léto si je objednám zase :-))   Martina

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 16.242 (?), 12.6.2007 13:09

I kdyby STARKL dával zdarma, nic nechci. Všechno dboží co poslal /za několik  stovek/ bylo zhnilé. Napsala jsem mu dopis a bez odezvy.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 189.135 (?), 20.4.2014 10:29

No já nevím, já jsem teď objednávala milion bells (2ks)a přišli zaspodu nějaké přischlé a jedna z rostlin uschlá, tak jsem to nafotila a poslala emailem s žádostí o reklamaci a ihned mi přišla odpověď, že posílají náhradní sortiment a poslali zadarmo nové rostliny(2ks) už v lepší formě. Takže to dopadlo dobře.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
vyslouzil - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (18311), 12.6.2007 13:29
Pošlete mu taky záruční lístek, pokud jste jej nevyhodila. Měli by Vám uznat záruku a poslat dobropis - poukaz na zboží. Peníze nečekejte. 
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 89.197 (?), 21.4.2014 7:32

Já jsem se tam jednou vypravil, díky stačilo. "zahradnictví", kterých potkám v každém městě několik, ale fotky mají krásné to jo.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
monica - (6), 6.4.2007 20:45
zajímalo by mne do jaké zeminy jste ho vysadila a proč Vám tedy uschnul a po té zahynul, mám totiž nyní stejný problém, a ten druhý poslaný Vám vydržel? díky (to byl dotaz pro paní ze dne 31.10.2006)
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 7.67 (?), 7.4.2007 11:31
Přišel mi opět balík,růže,stromky-všechno pěkné.Mívám všude veliké objednávky-obrovský pozemek-a tak se stane,že je mezi tím něco zaschlého.Tak to prostě vyreklamuju a oni vpohodě a hned zašlou jiné.Původní vracet nemusím.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Úprava vody magnetickým polem12:13
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?10:37
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?28.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika