Jak na starý sad plný náletů



host - 151.61 (?)
1.9.2015 21:00

Všem děkuji za rady. Určitě mám teď mnohem lepší představu o možnostech, jak problém řešit. Jak psal RONYX, je právě obrovský problém čímkoliv pozemek posekat právě kvůli těm kmínkům. pozemek je jimi doslova posetý. čili se z něj stala zase neprostupná bush. Ideální řešení by bylo sehnat někoho s tou lesní frézou. A jestli nikoho nenajdu, tak pořídím křoviňák s kotoučem. Ještě jednou díky za plodné příspěvky.yes

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Stránky: 1,  2   
host - 104.229 (?), 30.8.2015 18:47, zobrazeno: 8765x

Dobrý den. Máme s manželkou starý sad cca 2000m2. Jsou tam hlavně staré slívky, které nadělaly z mojeho laického pohledu největší paseku. Zdůrazňuji že jsem naprostý laik (dítě paneláku), který k sadu přišel jako slepý k houslým.

Problém tedy jsou slívky (odhadem cca 15 stromků max 5m výšky, cca 30 cm v průměru). Většina seschlá. Některé menší jsou živé ale plodí mini švestky a rostou skoro jako keř (několik kmenů hned od země).  Každopádně se o sad nikdo dlouhé roky nestaral a tak to tam vypadá tak, že kde spadla pecka tam vyrostl prut. Z nich se staly neprostupné houštiny cca 3m vysoké propletené do sebe (kmeny 2-6cm v průměru). Zahradou se nedá skoro anio projít skrz.

řešil jsem tyto malé pruty tím, že jsem se cca ve výšce 5cm vzakl motorovou pilou. To jsem nevěděl že za dva roky z kmínků bude zase buš (hloupý panelákovec)!

Takže otázka zní. Jak nejefektivněji odstranit tyhlke kmínky, nejlépe i s kořeny. Se starými velkými stromy si poradím vyvrácením i s kořenem asi. Ale nevím jak řešit asi triliardu těch malých "náletových" (?). Předpokládám že to chce nějakou těžkou techniku. Poraďte prosím pokud máte nějaké zkušenosti či nápady.

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
Mimmo - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (2261) - 232.74 (?), 30.8.2015 21:09