zkušenosti s firmou Bakker



Stránky: 1,  2,  3,  4,  5  >   
host - 96.121 (?) 
12.12.2006 19:15, zobrazeno: 146988x
Dobry den,zajímalo by mě,jaké máte zkušenosti s firmou bakker.Já velice špatné.Mám smůlu pouze já? Růže přišly v igelitáku nahnilé,trvalky tak malé,že se většina nechytla,přišly polomrtvé též hortenzie.
Adresa příspěvku
Připojit reakci   
   
host - 6.35 (?), 14.12.2006 19:40
to  opradu nikdo nema s touto firmou zkušenosti?třeba dobré?
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 70.254 (?), 24.12.2006 11:31
Zkušenosti s firmou Bakker má asi tak málo lidí proto, že je nekřesťansky drahý, v lecčem dražší než Starkl. Je mnoho podstatně levnějších firem, které Vám zašlou co potřebujete, bude to jistě i v lepší kvalitě a za menší peníze.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 216.44 (?), 30.12.2006 20:22
Tak též nemám žádné zkušenosti s fa Bakker,objednala jsem si jejich katalog a velmi nemile mě překvapili jejich neuvěřitelné ceny,proto jsem si vyhlédla na netu jiné a daleko levnější firmy než-li Bakker.Ren 
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 6.35 (?), 31.12.2006 10:50
Také nemám dobré zkušenosti,jsou strašně drahý.Přitom jsem viděla jejich plantáže v Holandsku a tam měli všechno na prodej a plno novinek,všechno kvalitní.Ale k nám to přijde malé a nic moc,kromě cibulovin.Ale mám od nich amarylku s pruhovanými listy a ta roste pěkne a nezatahuje.Jinak zkuste vážně české firmy,třeba Najmanovi,pana Pražáka z Droždína,Lukon a nebo koukněte na www.skalničky.cz
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 181.82 (?), 12.3.2007 12:29

Dobrý den,

Já zkušenosti s touto firmou mám.  Reklamace u nich opravdu funguje. Nechala jsem si zaslat stromkou růži, po loňské zimě (2005/2006) velice špatně rašila, tvar korunky nic moc. Na můj mail reagovali poměrně rychle, růži zasalali jinou, velice hezkou.

Ovšem Starkl je o hodně levnější a reklamaci vyřídí zcela bez problémů (též zkušenosti se stromkovou růží) a dobře poradí.

Nyní zkouším české firmy a doufám, že nezklamou.

Hezký den, Andrea  

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
vyslouzil - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (18311), 12.3.2007 14:03
Ano, reklamace funguje. Ale nesmíte ztratit ten malý černobílý ústřižek, který funguje jako záruční list a který obvykle vyhodíte spolu s reklamními letáky. Ceny jsou ovšem prohibiční a sortiment nic moc. V době internetu postrádá rozesílání katalogů smysl, akorát navyšuje cenu produktů
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 29.152 (?), 24.3.2007 11:57
cibuloviny opravdu stoji za vyzkouseni, jsem koupila anemone blanda, krasne kvete a rozrusta se, loni na podzim jsem prikoupila hyacintoides hispanica, tak uvidim v kvetnu....Starkl naopak velice spatne skusenosti - trvalky, kere malinke, po vysazeni poradne nejsou ani videt, ruze a rybiz uplne vyschle. Koupila jsem u nich taky Kanzan - byl v dobre cene, zatim roste. Muj konecny nazor: neni nad dobre zahradnictvi, prohlednout si tovar, koreny....hodne zdaru!
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 150.226 (?), 10.4.2007 12:55
Dobrý den,

   také mám zkušenosti s internetovým nakupováním,tedy přesněji  růží a okrasných keřů.Chtěla jsem vyzkoušet,jak "to" funguje loni v létě.Zboží přišlo sice po mé urgenci v listopadu,ale přišlo.Ceny jsou sice poněkud "nadstandartní",tři růžičky a dva keře nedožily jara(možná už ani zimy),ale jinak se má očekávání celkem naplnila.Není nad osobní výběr a kupování rostlin v kontejnerech.Teď na jaře jsem si zajela do "obyčejného" zahradnictví a internetového Bakkera používám k porovnávání cen zboží ,podívám se na nabídku rostlin nebo si přečtu něco o rostlině,která mne zajímá.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 196.102 (?), 10.4.2007 15:19
Od Bakkera jsem si nechala poslat na podzim nějaké keříky, sakuru a růže. Překvapilo mě, že zásilka přišla běžnou poštou a klidně by ležela na poště 15 dnů. Kromě toho přišla opravdu až koncem listopadu a už jsem původně ani nechtěla riskovat vysazení. Bylo mi ale řečeno, že pokud se rostliny neujmou, mám zaslat reklamaci s fotografií a popisem a vše se vyřídí. Neujala se pouze jedna růže a jeden keřík - pustoryl. Co do velikosti, vše odpovídalo popisu. Kupodivu mi vyrašily i všechny tulipány, které přišly současně s objednávkou jako dárek a sázet je "ve sněhu" byla fakt zábava :o)) Takže myslím, že je to případ od případu. Nejlépe je ale asi opravdu kupovat to, co si člověk může na místě "osahat" ...
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika