zkušenosti s firmou Bakker



vyslouzil - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (18311)
12.3.2007 14:03
Ano, reklamace funguje. Ale nesmíte ztratit ten malý černobílý ústřižek, který funguje jako záruční list a který obvykle vyhodíte spolu s reklamními letáky. Ceny jsou ovšem prohibiční a sortiment nic moc. V době internetu postrádá rozesílání katalogů smysl, akorát navyšuje cenu produktů
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

Stránky: 1,  2,  3,  4,  5  >   
host - 96.121 (?), 12.12.2006 19:15, zobrazeno: 147548x
Dobry den,zajímalo by mě,jaké máte zkušenosti s firmou bakker.Já velice špatné.Mám smůlu pouze já? Růže přišly v igelitáku nahnilé,trvalky tak malé,že se většina nechytla,přišly polomrtvé též hortenzie.
Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 6.35 (?), 14.12.2006 19:40
to  opradu nikdo nema s touto firmou zkušenosti?třeba dobré?
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 70.254 (?), 24.12.2006 11:31
Zkušenosti s firmou Bakker má asi tak málo lidí proto, že je nekřesťansky drahý, v lecčem dražší než Starkl. Je mnoho podstatně levnějších firem, které Vám zašlou co potřebujete, bude to jistě i v lepší kvalitě a za menší peníze.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 216.44 (?), 30.12.2006 20:22
Tak též nemám žádné zkušenosti s fa Bakker,objednala jsem si jejich katalog a velmi nemile mě překvapili jejich neuvěřitelné ceny,proto jsem si vyhlédla na netu jiné a daleko levnější firmy než-li Bakker.Ren 
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 6.35 (?), 31.12.2006 10:50
Také nemám dobré zkušenosti,jsou strašně drahý.Přitom jsem viděla jejich plantáže v Holandsku a tam měli všechno na prodej a plno novinek,všechno kvalitní.Ale k nám to přijde malé a nic moc,kromě cibulovin.Ale mám od nich amarylku s pruhovanými listy a ta roste pěkne a nezatahuje.Jinak zkuste vážně české firmy,třeba Najmanovi,pana Pražáka z Droždína,Lukon a nebo koukněte na www.skalničky.cz
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 181.82 (?), 12.3.2007 12:29

Dobrý den,

Já zkušenosti s touto firmou mám.  Reklamace u nich opravdu funguje. Nechala jsem si zaslat stromkou růži, po loňské zimě (2005/2006) velice špatně rašila, tvar korunky nic moc. Na můj mail reagovali poměrně rychle, růži zasalali jinou, velice hezkou.

Ovšem Starkl je o hodně levnější a reklamaci vyřídí zcela bez problémů (též zkušenosti se stromkovou růží) a dobře poradí.

Nyní zkouším české firmy a doufám, že nezklamou.

Hezký den, Andrea  

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
vyslouzil - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (18311), 12.3.2007 14:03
Ano, reklamace funguje. Ale nesmíte ztratit ten malý černobílý ústřižek, který funguje jako záruční list a který obvykle vyhodíte spolu s reklamními letáky. Ceny jsou ovšem prohibiční a sortiment nic moc. V době internetu postrádá rozesílání katalogů smysl, akorát navyšuje cenu produktů
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 29.152 (?), 24.3.2007 11:57
cibuloviny opravdu stoji za vyzkouseni, jsem koupila anemone blanda, krasne kvete a rozrusta se, loni na podzim jsem prikoupila hyacintoides hispanica, tak uvidim v kvetnu....Starkl naopak velice spatne skusenosti - trvalky, kere malinke, po vysazeni poradne nejsou ani videt, ruze a rybiz uplne vyschle. Koupila jsem u nich taky Kanzan - byl v dobre cene, zatim roste. Muj konecny nazor: neni nad dobre zahradnictvi, prohlednout si tovar, koreny....hodne zdaru!
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 150.226 (?), 10.4.2007 12:55
Dobrý den,

   také mám zkušenosti s internetovým nakupováním,tedy přesněji  růží a okrasných keřů.Chtěla jsem vyzkoušet,jak "to" funguje loni v létě.Zboží přišlo sice po mé urgenci v listopadu,ale přišlo.Ceny jsou sice poněkud "nadstandartní",tři růžičky a dva keře nedožily jara(možná už ani zimy),ale jinak se má očekávání celkem naplnila.Není nad osobní výběr a kupování rostlin v kontejnerech.Teď na jaře jsem si zajela do "obyčejného" zahradnictví a internetového Bakkera používám k porovnávání cen zboží ,podívám se na nabídku rostlin nebo si přečtu něco o rostlině,která mne zajímá.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 196.102 (?), 10.4.2007 15:19
Od Bakkera jsem si nechala poslat na podzim nějaké keříky, sakuru a růže. Překvapilo mě, že zásilka přišla běžnou poštou a klidně by ležela na poště 15 dnů. Kromě toho přišla opravdu až koncem listopadu a už jsem původně ani nechtěla riskovat vysazení. Bylo mi ale řečeno, že pokud se rostliny neujmou, mám zaslat reklamaci s fotografií a popisem a vše se vyřídí. Neujala se pouze jedna růže a jeden keřík - pustoryl. Co do velikosti, vše odpovídalo popisu. Kupodivu mi vyrašily i všechny tulipány, které přišly současně s objednávkou jako dárek a sázet je "ve sněhu" byla fakt zábava :o)) Takže myslím, že je to případ od případu. Nejlépe je ale asi opravdu kupovat to, co si člověk může na místě "osahat" ...
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika