Výběr pily pro začátečníka - 7000+ Kč



Kutil.cz - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (66) - 149.2 (?)
3.1.2016 13:43

Jsem sice taktéž laik. Provozuju H365, SD 100, 100 super, 102. Nahodilá těžba, na řezivo i na palivo, úklidy po jiných těžbách. Sem tam nějaká akce pro kamarády, do sto kubíků za rok se určitě vejdu... ale když pročítám toto téma, do hlavy mi to nejde. Když má někdo tři hektary lesa, doma starou dobrou husqvarnu, nazve se začátečníkem a dá si cenový limit pro výběr... nemůžu si pomoct, cítím v tom něco jako pokus o reklamu. Pokud jsem se svou úvahou někoho dotkl, omlouvám se. Popisovaný tazatel by přece musel mít dávno vybráno, i bez tady těch zmatků a hádek. Omlouvám se. To je jako bych já založil téma "jakou elektrickou pilu?" Vybíral jsem ji několik měsíců, ale bez zmatků a dohadování...

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  6,  7,  8,  9,  10  >   
                     
host - 176.213 (?), 2.1.2016 17:15

Já bych si moc negratuloval. Taky jsem si nechal "poradit", koupil a dopadl takhle.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.116 (?), 2.1.2016 18:38
Měl jste smůlu na vadnou sérii zapalkových modulů, měnili sme je v záruce.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 18.54 (?), 2.1.2016 18:31

Taky blahopřeju k výběru. Já osobně jsem servis ještě nepotřeboval, a to topím jenom dřevem.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 232.120 (?), 2.1.2016 19:31

Na mé koupi to už nic nezmění, ale je tey problém se zapalovacíma modulama vyřešen? Ještě se chci zeptat, co znamená SC za názvem? Někde jsem četl, že to je vylepšená verze, že dřív se dělali 2 kw a ted jsou 2,2 kw.. Taky by mě ještě zajímalo, jak dosáhli přidání výkonu o 0,2 kw.

Děkuji za odpovědi, které už ale na mé koupi nic nezmění.