Sekání mokré trávy



Stránky: 1,  2,  3   
Jandik - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (54) - 194.73 (?) 
15.5.2010 19:00, zobrazeno: 55814x

Konečně jsem pořídil benzínovou sekačku, bohužel venku stále prší a prší. Mám se pustit to sekání mokré trávy, hned jak přestane pršet? Nebo to nechat až bude tráva suchá? Jsem naprostý amatér, proto se ptám "trochu" hloupě. Nerad bych nechal trávu moc přerůst.

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
Maty - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (976) - 92.43 (?), 15.5.2010 19:07

Tak i tak. Taky jsem dneska sekal trávu, sice od rána nepršelo, ale tráva byla vlhká. V neděli bych nesekal a pak bych se k tomu nejdříve dostal ve čtvrtek. Docela to dneska šlo, trošičku hůře sekačka ukládala trávu do koše, ale za 5 dnů by to bylo ještě horší. 
Martin

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 151.38 (?), 15.5.2010 19:11

Lilo celý uplynulý týden.Kosím vždy soboty, někdy pátek, vyjímečně pondělí.Od včerejšího večera neprší.Dnes to trochu obeschlo tak jsem zkosil.Výhradně mulčuji, tzn.nikdy jsem nekosil s košem.Vše v pohodě.Sekačku nedusilo.Zvládlo se to.

rostislavik

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
Jandik - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (54) - 194.73 (?), 15.5.2010 19:22

Přesně to jsem si říkal, Mokrá tráva se bude do koše špatně skládat, tak bych mulčoval.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 215.11 (?), 15.5.2010 19:19

Zkuste to a uvidíte nejlíp sám. VJK

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 190.236 (?), 15.5.2010 19:24

V holínkách se mokrá seče nejlíp.   j.c.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
Jandik - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (54) - 194.73 (?), 15.5.2010 19:28