Motor tarokuje a stříli z výfuku Honda 190 GVC



host - 32.96 (?)
28.12.2015 22:33
Než koupíte karburátor, sundejte krytku ventilů s nápisem OHC a zkontrolujte rozvodový řemen a ventily, pomalým otáčením motoru ve směru chodu. Jestli motor jel 2 hodiny a teprve potom nastal problém, může se jednat o vážnější závadu. Zkontrolujte časování zapalování, zda se nepootočil ventilátor, zkontrolujte dotažení hlavy válce.
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 159.151 (?), 28.12.2015 19:40, zobrazeno: 13061x

Mulčovač od mauntfield 3rychlostní+zpátečka osazen motorem HONDA GVC 190

motor chytá a jede jen na sytič a při tom kolisají otáčky pravidelne od minima k maximu v intervalu cca 5sekund a střílí z výfuku i plameny.-)cca 15cm po jjakékoliv manipulaci s plynem motor chcípne. Za studena i za tepla stav stejný.

během mulčování zdechl a od té doby stav bezezměny

karburátor jsem vyčistil trysky taky a komplet vyčistil v ulrazvukové čističce, plovák i ventil plně funkční, benzín nový, žádná změna,

svíčku dám zítra novou ale co dál??? motor má celkově 22mth mám tam počítadlo

dík za každou zkušenost s tímto motorem

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 36.68 (?), 28.12.2015 20:18
A proč jste tak dlouho motor trápil, když vidíte, že nejede, jak má. Svíčku vyměňte, jak dlouho motor stál od posledního mulčování? Ani ultrazvuk nepomůže na zalepené kanálky v karburátoru, kupte si aditivum proti stárnutí benzínu Fuel Fit, aplikujte do nádrže, nastartujte motor, aby se aditivum dostalo do karburátoru, vypněte, nechte působit nejméně 1 hodinu.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 159.151 (?), 28.12.2015 20:39

Děkuji za reakci, karburátor byl v čističce ponořen v čističi na karburátory a vstřiky a jiné části ponořené v palivu.A opravdu ten ultrazvuk rozbije vše navíc je lázen ohřívána...,čístím s ním často...

a chtěl jsem vyzkoušet rozdíl za tepla a studena...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 72.218 (?), 28.12.2015 20:57

Předpokládám, že jde o mulčovač VARI Hurricane F-600, motor Honda GCV190A N2G7. Tady asi čištění nepomůže, bohužel ultrazvuk ty pryskyřice nevyčistí všechny. Osobně bych zkusil koupit nový karburátor a přehodit ho na motor. Pokud je karbec hodně zanesený, vím o hodně případech, kdy se ten karbec musel měnit, protože i načtyřikrát to ultrazvuk nebyl schopný vypucovat. Vše je důsledek toho, že v karbeci zůsta benzín, který několikrát zvětral a napáchal škodu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 159.151 (?), 28.12.2015 21:05
OK chápu muže být, akorát mě přijde zvláštní že se to stalo během práce cca 2 od startu běžel v kuse bez sebemenšího náznáku pak jen střelil nejakej ten ohnostroj.) a od té doby je na tom tak... tak moc špatně.-) mám i jé 4takt stroje... a tam kolísají třeba otáčky po startu nebo na volnoběh ale stačí novej benzín nebo vyčistit karbec a ok jen tato potvora zlobí
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 159.151 (?), 28.12.2015 21:14

Díval jsem se karbec stojí cca 1000kč, tak zkusím svíčku když to nepomůže tak ho koupím a uvidíme.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 32.96 (?), 28.12.2015 22:33
Než koupíte karburátor, sundejte krytku ventilů s nápisem OHC a zkontrolujte rozvodový řemen a ventily, pomalým otáčením motoru ve směru chodu. Jestli motor jel 2 hodiny a teprve potom nastal problém, může se jednat o vážnější závadu. Zkontrolujte časování zapalování, zda se nepootočil ventilátor, zkontrolujte dotažení hlavy válce.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.107 (?), 29.12.2015 12:57
Toto je rozumný názor. Zanešený karburátor se neprojeví až po dvou hodinách provozu. Tak bude asi něco jiného a i směr k zapalování není vůbec špatná rada.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 159.151 (?), 2.1.2016 9:06
Tak závada odhalena, je praskla příruba-mezikus mezi karburátorem a hlavou motoru a proto jel jen na sytič protože je uzavřeno klapkou sání a vzuch si to sálo z té praskliny,,,,,,
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 105.167 (?), 2.1.2016 9:45

Na Hondu kupuji na zahradales, izolátor na GCV jsem u nich nenašel, má jej v nabídce firma Agrico. Motor jel jenom na sytič, protože pro chod během závady vznikala směs schopná motor uvádět do chodu. Po vypnutí sytiče se směs ochudila a výsledek jste popsal. Zásada je ihned motor vypnout, jakmile se změní chod a netrápit motor a to platí i když dochází benzín a motor začíná vynechávat. Izolátor mají za 86,- Kč a vyměňte i poškozená těsnění.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika