Motor tarokuje a stříli z výfuku Honda 190 GVC



host - 72.218 (?)
28.12.2015 20:57

Předpokládám, že jde o mulčovač VARI Hurricane F-600, motor Honda GCV190A N2G7. Tady asi čištění nepomůže, bohužel ultrazvuk ty pryskyřice nevyčistí všechny. Osobně bych zkusil koupit nový karburátor a přehodit ho na motor. Pokud je karbec hodně zanesený, vím o hodně případech, kdy se ten karbec musel měnit, protože i načtyřikrát to ultrazvuk nebyl schopný vypucovat. Vše je důsledek toho, že v karbeci zůsta benzín, který několikrát zvětral a napáchal škodu.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 159.151 (?), 28.12.2015 19:40, zobrazeno: 12984x

Mulčovač od mauntfield 3rychlostní+zpátečka osazen motorem HONDA GVC 190

motor chytá a jede jen na sytič a při tom kolisají otáčky pravidelne od minima k maximu v intervalu cca 5sekund a střílí z výfuku i plameny.-)cca 15cm po jjakékoliv manipulaci s plynem motor chcípne. Za studena i za tepla stav stejný.

během mulčování zdechl a od té doby stav bezezměny

karburátor jsem vyčistil trysky taky a komplet vyčistil v ulrazvukové čističce, plovák i ventil plně funkční, benzín nový, žádná změna,

svíčku dám zítra novou ale co dál??? motor má celkově 22mth mám tam počítadlo

dík za každou zkušenost s tímto motorem

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 36.68 (?), 28.12.2015 20:18
A proč jste tak dlouho motor trápil, když vidíte, že nejede, jak má. Svíčku vyměňte, jak dlouho motor stál od posledního mulčování? Ani ultrazvuk nepomůže na zalepené kanálky v karburátoru, kupte si aditivum proti stárnutí benzínu Fuel Fit, aplikujte do nádrže, nastartujte motor, aby se aditivum dostalo do karburátoru, vypněte, nechte působit nejméně 1 hodinu.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 159.151 (?), 28.12.2015 20:39

Děkuji za reakci, karburátor byl v čističce ponořen v čističi na karburátory a vstřiky a jiné části ponořené v palivu.A opravdu ten ultrazvuk rozbije vše navíc je lázen ohřívána...,čístím s ním často...

a chtěl jsem vyzkoušet rozdíl za tepla a studena...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 72.218 (?), 28.12.2015 20:57

Předpokládám, že jde o mulčovač VARI Hurricane F-600, motor Honda GCV190A N2G7. Tady asi čištění nepomůže, bohužel ultrazvuk ty pryskyřice nevyčistí všechny. Osobně bych zkusil koupit nový karburátor a přehodit ho na motor. Pokud je karbec hodně zanesený, vím o hodně případech, kdy se ten karbec musel měnit, protože i načtyřikrát to ultrazvuk nebyl schopný vypucovat. Vše je důsledek toho, že v karbeci zůsta benzín, který několikrát zvětral a napáchal škodu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 159.151 (?), 28.12.2015 21:05
OK chápu muže být, akorát mě přijde zvláštní že se to stalo během práce cca 2 od startu běžel v kuse bez sebemenšího náznáku pak jen střelil nejakej ten ohnostroj.) a od té doby je na tom tak... tak moc špatně.-) mám i jé 4takt stroje... a tam kolísají třeba otáčky po startu nebo na volnoběh ale stačí novej benzín nebo vyčistit karbec a ok jen tato potvora zlobí
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 159.151 (?), 28.12.2015 21:14

Díval jsem se karbec stojí cca 1000kč, tak zkusím svíčku když to nepomůže tak ho koupím a uvidíme.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 32.96 (?), 28.12.2015 22:33
Než koupíte karburátor, sundejte krytku ventilů s nápisem OHC a zkontrolujte rozvodový řemen a ventily, pomalým otáčením motoru ve směru chodu. Jestli motor jel 2 hodiny a teprve potom nastal problém, může se jednat o vážnější závadu. Zkontrolujte časování zapalování, zda se nepootočil ventilátor, zkontrolujte dotažení hlavy válce.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.107 (?), 29.12.2015 12:57
Toto je rozumný názor. Zanešený karburátor se neprojeví až po dvou hodinách provozu. Tak bude asi něco jiného a i směr k zapalování není vůbec špatná rada.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 159.151 (?), 2.1.2016 9:06
Tak závada odhalena, je praskla příruba-mezikus mezi karburátorem a hlavou motoru a proto jel jen na sytič protože je uzavřeno klapkou sání a vzuch si to sálo z té praskliny,,,,,,
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 105.167 (?), 2.1.2016 9:45

Na Hondu kupuji na zahradales, izolátor na GCV jsem u nich nenašel, má jej v nabídce firma Agrico. Motor jel jenom na sytič, protože pro chod během závady vznikala směs schopná motor uvádět do chodu. Po vypnutí sytiče se směs ochudila a výsledek jste popsal. Zásada je ihned motor vypnout, jakmile se změní chod a netrápit motor a to platí i když dochází benzín a motor začíná vynechávat. Izolátor mají za 86,- Kč a vyměňte i poškozená těsnění.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika