Co to po mě chcete? Já jsem takovou blbost nikdy nenapsal.
Jinak jsem ten motor porovnával s Hondou GCV160. Jedna souprava Vari, jeden asfaltový kopec s rozjezdem jeden řidič, dva motory. Rozdíl dojezdu soupravy po zastavení a prokluz spojky 20 cm. A to ještě jednou pro Hondu jindy pro XP 200. zkoučeno vícekrát.
Kýbl spálených spojek vám věřím a dávno se ví, proč se tak děje. Totiž největší problém spojek je ten "mezikus" mezi řidítky a zemí. Jinak 80 mm a 120 mm spojka seriozně odzkoušena a změřena a jsou na tom s přenosem velice podobně. Je to právě o těch velikostech třcích ploch, které výkon přenáší. Dal bych Vám sem zase fotky pro porovnání, ale osmdesátek jste viděl kýble, tak snad mezi něma byla i tříčelisťová a stodvacítku předpokládám jste viděl také, tak se nebudu, navíc zbytečně, namáhat.