I toto je Mountfield



   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
                     
host - 136.75 (?) 
27.11.2011 1:49

Já jsem v roce 1994 koupil benzínovou sekačku na trávu v Mountfield. V té době měli jen velkosklady bez prodejních míst. Sekačka došla zásilkovou službou. Náhradní díly k sekačce - hlavně těsnění hlavy válců a drobnosti jsem objednával z centrálního skladu. Sekačka jde dodnes t. j. rok 2011 bez problémů. Jednou jsem musel vyměnit lanko plynu, co jsem si objednal a vyměnil si sám. Nyní po 17. letech už by patřilo vyměnit sekačku. Jsem zujímavý na Váš názor, zda se vyplatí znovu z Mounfield, nebo doporučujete jiného prodejce a značku?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 12.170 (?), 28.11.2013 15:43

Souhlas. Podobná zkušenost. Sekačka u nich koupená vydržela jednu sezónu a odešlo spousta dílů, mimo jiné ložiska, spojka, atd. Oprava za několik tisíc - záruka neuznaná. Prý jsem jí přetěžoval. Arogantní chování. Jiné sekačky co mám, co jsem nekoupil v Mountfieldu, sekají roky bez údržby, bez oprav, bez problému i se slabším motorem...  Už nikdy Mountfield!!! Hlavně kvůli jejich chování, ten špatný produkt bych jim i odpustil, když byl s takovou velkou slevou z kola štěstí...(nebo to bylo kolo neštěstí, teď už nevím)..  

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 49.201 (?), 28.11.2013 17:31

no este ze mate pocit ze to bola zlava..kazdopadne ste ju nekupil lacnejsie ako sa inde v EU predava.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
jalav - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (69) - 234.184 (?), 27.3.2009 9:47

To je to samé.Mám špatné zkušenosti ale nic od nich nemám.To je logika intelektuala.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 227.2 (?), 7.10.2012 13:59

Jsou tady diskuze na ruzna temata, tomu sedi tahle znacka, tomu nesedi.Tomu se tohle rozbilo, atd.Ale v jakem pomeru je ta spokojenost, ci nespokojenost uzivatelu.Ano, mam svoji velice spatnou zkusenost s vyrobkem koupenym, rekneme u Bedi.Muzete mi nekdo argumentovat vasi spokojenosti tam, ze jsem treba i zaujaty.Precetl jsem si tohle vlakno a vetsina prispevku si je podobnych, jak vejce vejci.Naprosta vetsina zde pisicich, vyjadrujici zkusenost s vyrobky Bedi je ve stejnem duchu, jak skoro nikde jinde, u zadne jine skutecne znacky.Tim se ma slova, zkusenost potvrzuje o to vice, pro mne samotneho.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 235.4 (?), 5.7.2014 20:25

Já se vůbec divím, že k těm šmejdům ještě někdo chodíAle když ony ty slevy a to kolo jsou tak lákavé a český človíček nemůže odolat při těch nádherných slevách a tak masírován v televizi Bédou Trávničkem vyrazí na nákupy.Já bych si u nich nekoupil ani násadu ke koštěti.No snad dostanou lidi rozum... doufejme.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 95.120 (?), 19.6.2017 8:04

Souhlasím s článkem-Moutfield mě velice zklamal a u reklamace byla obsluha spíše sprostá než ochotná.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
TOMAS.51 - (1) - 209.247 (?), 29.6.2017 18:27

Má zkušenost s firmou Montfild je obdobná:

Dne 12.6.2017 jsem reklamoval sekačku-nestartuje. Dne 22.6.2017 jsem se ptal jak to vypadá s opravou a technik mi sdělil, že zatím sekačku nerozebrali, takže nic neví. Následující den mi oznámili, že 13.6. reklamaci zamítli, ačkoli nebyla rozebrána, to prostě hlava nebere. Záruka na 7 let je naprosto na nic, když prodejce nectí pravidla. Oznámil jsem prodejci písemně, že opravu za úhradu nechci a sekačku si odvezu, přesto mé rozhodnutí nerespektoval a následující týden ji opravil a požadoval úhradu! Proto jsem zrušil jakýkoli styk s touto firmou a chodím do jiného "nečínského" obchodu. A mám klid.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 67.201 (?), 19.2.2008 18:25

Moje přesná stížnost odeslaná na Mountfield v Olomouci

Dne 10.8.2006 jsem navštívil vaší prodejnu v Olomouci. Moje návštěva byla z důvodu drobné 10minutové opravy startování - jednalo se o výměnu startovací šnůry a pružiny. Tato oprava trvá zhruba pro vaše montéry 10-15minut. Že jste značková prodejna, tak mě překvapuje váš přístup ke klientům, byl jsem odmítnut k banální opravě na počkání, bylo mi nabídnuto oprava do 21dnů, to je v mé situaci nepřípustné.(mám pozemek 2000m2 a nesekání 4 dnů, už je problém). Zaráží mě, že taková velká firma nemá zabezpečený tento druh služeb. Tak jsem si zakoupil náhradní díl a opravím si to sám, ale počítejte s tím, že ztrácíte spoustu klientů, kteří nejste schopni uspokojit. K vaší prodejně to mám zhruba 20km a ztratil jsem 90minut svého drahocenného času na zmar. Další služby a nákupy nebudu u vaší firmy využívat.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 54.33 (?), 20.2.2008 20:19

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika