Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Má zkušenost s firmou Montfild je obdobná:

Dne 12.6.2017 jsem reklamoval sekačku-nestartuje. Dne 22.6.2017 jsem se ptal jak to vypadá s opravou a technik mi sdělil, že zatím sekačku nerozebrali, takže nic neví. Následující den mi oznámili, že 13.6. reklamaci zamítli, ačkoli nebyla rozebrána, to prostě hlava nebere. Záruka na 7 let je naprosto na nic, když prodejce nectí pravidla. Oznámil jsem prodejci písemně, že opravu za úhradu nechci a sekačku si odvezu, přesto mé rozhodnutí nerespektoval a následující týden ji opravil a požadoval úhradu! Proto jsem zrušil jakýkoli styk s touto firmou a chodím do jiného "nečínského" obchodu. A mám klid.

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 16 a číslo 10.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika