Moje přesná stížnost odeslaná na Mountfield v Olomouci
Dne 10.8.2006 jsem navštívil vaší prodejnu v Olomouci. Moje návštěva byla z důvodu drobné 10minutové opravy startování - jednalo se o výměnu startovací šnůry a pružiny. Tato oprava trvá zhruba pro vaše montéry 10-15minut. Že jste značková prodejna, tak mě překvapuje váš přístup ke klientům, byl jsem odmítnut k banální opravě na počkání, bylo mi nabídnuto oprava do 21dnů, to je v mé situaci nepřípustné.(mám pozemek 2000m2 a nesekání 4 dnů, už je problém). Zaráží mě, že taková velká firma nemá zabezpečený tento druh služeb. Tak jsem si zakoupil náhradní díl a opravím si to sám, ale počítejte s tím, že ztrácíte spoustu klientů, kteří nejste schopni uspokojit. K vaší prodejně to mám zhruba 20km a ztratil jsem 90minut svého drahocenného času na zmar. Další služby a nákupy nebudu u vaší firmy využívat.