Při poskytování těchto stránek nám pomáhají soubory cookie. Používáním stránek s tím vyjadřujete souhlas.
Další informace.
 Zahradní grily Weber - plynové, elektrické a lávové grily 
přesný výraz

Zahradní technika > I toto je Mountfield

   << Předchozí příspěvky | 1, 2, 3, 4, 5...>   
                  

I toto je Mountfield


Petr B. (31), 3.9.2007 1:21
Předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)
Neodešel jsem z diskuse, pouze nehodlám odpovídat provokatérům fi. Mountfield.
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                  

I toto je Mountfield


Slávek2 (1) - xxx.xxx.72.153 (?), 30.10.2019 17:13
Předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Maunfield to zkouší i na mě, jestli jsem hloupý?!! U této firmy nikdy VÍCE!!!

Reklamoval jsem v záruce vylámané zuby v převodovce, výrobku Plotové nůžky EHT 600 Profi.

Při stíhání se střihací kosa zakousla a vylámalo to zuby v převodovce. Nezafungovala vložená ochrana, tedy kluzná spojka, která má ochránit převodovku.

Servis odmítl uznat reklamaci s tím, že jsem nůžky přetížil a nenamazal.

Dle návodu, se v takovém případě přístroji nemá nic stát, právě díky třecí bezpečnostní spojce. 

Pro zajímavost, mám letité jiné nůžky, jiné značky a ty se mi při stříhání mnohokrát zakousli do silnější větve a nikdy se jim nic nestalo!!

Nabídl mi opravu za mé peníze, ale ta o 200% přesahuje cenu nového výrobku!!! No někdo upadl na hlavu, že?

Tedy to nevzdám a zadám to mé pojišťovně právní ochrany DAS.

Kde mám mimo jiné nárok i na soudního znalce, soud a právníka zdarma.

Tak si dejte také pozor na tuto firmu!!

Slávek

Obrázky:
Vylomené zuby v převodovce, kluzná spojka nezafungovala
Vylomené zuby v převodovce, kluzná spojka nezafungovala
Připojit reakci
                     

I toto je Mountfield


host - xxx.xxx.29.60 (?), 31.10.2019 20:24
Předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)
Mountfield je skvěle manažersky zvládnutá firma, dala zákazníkům to co požadovali-výběr zboží za nízké ceny ve skvělých “akcích”,dalo by se říci, skoro zadarmo, pak se jeden nemůže divit, že musí někde vydělat na ochotné, usměvavé,věnující se prodavače.Tak černýho Petra odnáší servis-předražené díly, dlouhé čekací doby, reklamace je sprosté slovo protože: zákazník výrobek přetěžoval, nesprávně použil, neservisoval apod.Jsem jeden ze spokojených zákazníků a to díky bazénu, který máme asi 15let?Po deseti letech se rozpadli schůdky za 1500,-,spojovací hadice, pak jsme za dvojku vyměnili vnitřní fólii a to jen kvůli vzhledu a jednou obměnili krycí plachtu, protože ji nechávám i na zimu, tam byly ceny adekvátní.Co mě dostalo byla vypouštěcí zátka na filtraci jako od petky a to za 250kč-krutý žert, ale beru to jako kanadský vtípek.Bazén s oválem 5,5m slouží dál s min.investicemi, jinak vše původní.Traktůrek 220-ká má přes 1 000mth a furt to maká, má b&s 22k, hydro od kanzaki K46,takže dobrý základ, vyráběno i pro stigu ve žlutém, ale byl druhý nejdražší v MF.Nejsem ale hazardér, aby jsem tam koupil pilu, křoviňák nebo něco podobného, tam se musí připlatit a šel jsem do stihlu i pro plotové nůžky, pravda,žádný z těchto výrobků nemám pod 12tis.,ale servis to nevidělo nikdy a to mám přes 10let.Nejsou to TOP výrobky dané značky, ale lepší střed, nejsou z kola štěstí ani z výprodeje, ale akční sleva tam 10%byla.Je to o prioritách a potřebě vlastnit danou věc, kupte si hecht a budete moutfield velebit, ale je to opět o touze lidí mít to neúměrně pod cenou.Dnes si pomalu cokoliv z výše zmiňovaných věcí dokážeme koupit z výplaty a ve špičkové kvalitě, ale snaha šetřit a jít proti rozumu dané výrobní cenou výrobku tlačí prodejce jít z hobby kvality do nové kategorie: houby kvality.
Připojit reakci
         

I toto je Mountfield


host - xxx.xxx.227.2 (?), 7.10.2012 12:05
Předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Navod ma byti zcela jasny a srozumitelny.Pokud cerpadlo, je urceno na cerpani vody pouze ciste, melo by to byti v navoduKazdy neni odbornik, aby tohle dokazal po zakoupeni doma zhodnotit.Pokud to tam napsano neni a uzivatel cerpadlo znecistenou vodou poskodi, odpovednost by mel nesti prodejce, ci vyrobce.Ja mam s Bedou, s vyrobky velice spatne zkusenosti.Jejich vec, ja tam byl jednou a naposledy.Dal jsem kupoval jinde, kdyz si nevazi zakaznika.

Připojit reakci
      

I toto je Mountfield


host - xxx.xxx.186.186 (?), 13.9.2007 21:10
Předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)
Souhlasím s Váma Mountfield je pofiderní značka a já bych od nich nechtěl nic ani zadarmo! Nejsme tak bohatí že si budem kupovat levné věci a navíc to jsou extra šmejdy!
Připojit reakci
         

I toto je Mountfield


Petr B. (31) - xxx.xxx.72.101 (?), 16.9.2007 10:05
Předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)
V pátek 6.9. jsem převzal dopis od p. Filipovského, ředitele odboru servis u Mountfieldu. Samozřejmě opět se zamítavým stanoviskem. Vzhledem k tomu, že jsem byl podveden už při koupi čerpadla (čerpadlo mi bylo prodáno jako kalové a dle orig. návodu je pouze na čistou vodu) a s přihlédnutím k ostatním "dúkazúm" považuji své možnosti k ukončení reklamace mimosoudně za výčerpané. Vše jsem předal k dalšímu zpracování. I nadále sem budu přidávat informace. Přeji pěkný den.
Připojit reakci
            

I toto je Mountfield


host - xxx.xxx.4.181 (?), 16.9.2007 22:29
Předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)
To co uvádíte není nic neobvyklého. Mountfield má i u dalších návodů značné nesrovnalosti v návodech oproti originálu a ten mnohdy do rukou vůbec nedostanete. Např. u řady benzínových sekaček najdete kam máte nalít olej, ale kolik už ne, pokud ho dáte málo je to špatně, pokud ho dáte moc je to zase špatně. Ale lidi jsou zblblý z kola štěstí, a pokud se jak ovce nechají oblbnout bédou trávníčkem, dobře jim tak. Sám vím o případu u malého traktůrku od M... s vyosením řemenic o 7 cm, a to při vzdálenosti řemenic asi tak 35 cm nemůže vydržet snad žádný řemen, a taky nevydržel, ale chyba prý byla v těch řemenech!? Místní soustružník byl jiného názoru, a majitel trakrůrku po jeho pomoci také. Z dobrých zdrojů (jeden již bývalý mechanik) vím, že v začátcích montovali výrobky na náš trh z doběhu nespotřebovaných náhradních dílů po skončení zákonné doby jejch dostupnosti. A tak se v jedné sekačce také sešlo několik modelových řad a  podle toho vypadal výsledek. Jak to je dnes nevím, ale důvěra se získává velmi složitě a pomalu.
Připojit reakci
               

I toto je Mountfield


Petr B. (31) - xxx.xxx.72.101 (?), 13.1.2008 8:47
Předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Vážení, vzhledem k tomu co předvádí Mountfield a ČOI v případě mé reklamace, obrátil jsem se na TV NOVA pořad Občanské judo. Redakce si vyžádala podklady a natočila reportáž. Byla odvysílána 6.1.2008 (můžete ji shlédnout na internetových stránkách v archívu  Obč. judo). Proti Mountfieldu Vám opravdu nepomůže ani ČOI. Podle posledního vyrozumnění bude šetření mého podnětu na ČOI uzavřeno v únoru 2008. Podotýkám, že na stejnou věc jsem na ČOI zadával v roce 2007 podnět dvakrát. Podruhé v srpnu 2007. Jestliže nás ČOI v televizi masíruje svými bleskovými a nekompromisními akcemi proti nepoctivým prodejcům je toto opravdu úctyhodná rychlost. Zákazník zkrátka hned......na druhém místě! Vše zde uvádím pro ty, kteří se teprve rozhodují kam jít nakupovat. Moje čerpadlová "legrácka" je v řádu několika tisícikorun. Mají tam ovšem i traktůrek za 292 000,-. 

S pozdrvem Petr

Připojit reakci
               

I toto je Mountfield


host - xxx.xxx.161.9 (?), 13.1.2008 15:56
Předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Aniž bych se chtěl zastávat návodu k obsluze, tak já jsem dostal k sekačce s motorem BS řady Quantum (model sekačky XS 55 MBS) o výkonu 5 koní návody 2. Jeden k sekačce, druhý k motoru. V návodu k motoru je uveden objem olejové náplně a to 0,6 l. V českém návodu je uvedeno množství oleje v uncích a je zde uvedena pottřeba 20 uncí, přičemž o nekolik řádek dole je uvedeno, že 1 unce = 30 ml. V osttsních jazycích je rovnou uveden objem, tedy již zmíněných 0,6 l

Připojit reakci
                  

I toto je Mountfield


host - xxx.xxx.169.32 (?), 16.1.2008 20:58
Předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Já jsem u Mountfieldu koupil el. sekačku za cca 5.500 kč. Dříve jsem měl plastovou z obchoďáku za cca 1.500 kč. Skrátka chtěl jsem něco lepšího.  Po třech sekáních začala hrozně hučet a mírně vybrovat. Jel jsem sekačku reklamovat. Přijetí bylo velmi dobré. Po 14 dnech jsem ji dostal zpět opravenou. Bohužel jsem musel platit cca 250 kč. Snad ani nejde o ty peníze, ale ta argumentace servismana. Evidentně jste si to zavinil sám. Prý tato sekačka nesmí najet na cokoli jiného než trávu. Sekám a najíždím na stejné překážky jako se starou, která pořád ještě funguje a nehučí tak strašně jeko ta reklamovaná ani po 6 letech. Jak říkal technik, jednoznačně moje chyba. Ta arogance a neůstupnost. Od toho seřízení sekám pořád stejně a závada se již neobjevila. Takže zcela jistě špatně dotažený motor a asi i lišta. Mountfield je klasická ČESKÁ firma. Když ptáčka lapají, o kole štěstí mu spívají. Pak už je to o 100% jiná píseň.

Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky) >> | 1, 2, 3, 4, 5...>   
Dům a chalupa - stavba, topení, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Stolová píla pre domácu dielňu23.9.2020
Stolová píla pre domácu dielňu23.9.2020
Vodárna spíná každou vteřinu, dá se to ještě opravit?23.9.2020
Vodárna spíná každou vteřinu, dá se to ještě opravit?23.9.2020
Vodárna spíná každou vteřinu, dá se to ještě opravit?23.9.2020
Vzdušná vlhkost ve sklepě jak na to?22.9.2020
Další příspěvky > 
Úvodní stránka | Informace o serveru | Podmínky užívání | Kontakty
Jak Google využívá data, když používáte weby nebo aplikace našich partnerů
(c) Lupo Media s.r.o. 1999 - 2020