150 m.n.m, južný svah, menšia záhrada



host - 220.164 (?)
24.6.2018 21:01

Dobry den, ja so blizko Vas :-), urcite nesadte jablone na M9, ja som to skusil, a tiez som na zapadnom piescitom svahu a v tychto tropickych letach tie M9 zivoria, som postupne vsetko obmenil a dal MM106 alebo MM111 a hore na kopec do kuta som dal aj Pinovu a Rubinolu na A2 a som zvedavy ako sa im bude darit. Takisto broskyne len na GF677 ako uz bolo spominane, mam aj na broskynovom semenaci aj na GF677, a rozdiel je znacny, uz sadim len na GF677. a vinic treba skusit tomu sa dari :-) Peter

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Stránky: 1,  2   
host - 199.183 (?), 23.6.2018 14:01, zobrazeno: 5582x
Dobrý deň, chcela by som požiadať o radu skúsených záhradkárov. Mame záhradu v cca 150mnm, piesčita pôda (Devín), južný svah. Chcem vysadiť dve jablone, podpnik semenac alebo A2. Záhrada má cca 550 m2. Som úplný začiatočník a informácií na webe je toľko, že mám problém s výberom odrod. Mali by spĺňať tieto podmienky: - dozrievanie v lete alebo na jeseň (nemusí byt dlho skladovatelna) - vhodne na priamy konzum - preferujem sladkokyslu chuť, pevnú chrumkavu dužinu (z jabĺk dostupných v obchode je pre mna naj Evelina, tá je ale nepredajná ako strom pokial viem) - odrody sa musia vzájomne opelovat (susedia v okoli majú Jabloni len pár a netuším aké odrody) - keďže som úplný začiatočník ideálne by malo ísť o odrody ktoré nevyžadujú mimoriadnu starostlivosť (nemyslím žiadnu starostlivosť ale vylúčila by som odrody ktoré sú náročné aj pre skúsených ovocinárov) - pestovať chcem bez chemickej ochrany Poradíte prosím?
Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
Mimmo - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (2261) - 91.93 (?), 23.6.2018 20:22