Hrušeň na křížaly



host - 122.179 (?)
31.8.2009 6:57

A dlužno dodat, že nadprůměrně šťavnatá hruška dokáže někomu pěkně zahýbat žlučovými kameny.Až k nevíře.  AB

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3   
                     
host - 122.179 (?), 31.8.2009 6:57

A dlužno dodat, že nadprůměrně šťavnatá hruška dokáže někomu pěkně zahýbat žlučovými kameny.Až k nevíře.  AB

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 143.205 (?), 31.8.2009 14:06

Můžete prosím podat upřesnění, proč se to stane, jaké látky jsou v hrušce tak agresivní?  Z vlastní zkušenosti vím, že je to pravda.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 122.179 (?), 31.8.2009 14:18

Lituji, o žlučník i s kameny jsem dnes lehčí.Ale snad se najde někdo povolanější.Jsem technik a dnes většinou zahrádkář..Ale moje vzpomínky se váží na šťavnatou aromatickou hruškou... A také je třeba prý pamatovat na recidivu, neboť se časem vytvoří nový žl.váček a při nesprávné dietě i nové kamínky...  AB

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 143.205 (?), 31.8.2009 14:21

Díky, byl to jen pokus. Nicméně bylo by ode mne troufalé požádat Vas jako technika o radu jakou vrtačku si pořídit pro " takové to domácí vrtání"?

AKU nebo sítovou?  Hobby z východu nebo hobby jinou?

Pěkný den.JITA

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 122.179 (?), 31.8.2009 18:26

Trochu sice odbočujeme, omlouvám se, snad nám to ostatní účastníci prominou .Obojí.Na domácí práce síťovou, převažují-li práce v místě, kde není síť, akuvrtačku.Nebo si podle potřeby vzít tu vhodnou z půjčovny.U akuvrtačky je dobré mít jeden aku záložní při střídavém dobíjení a navíc akuvrtačka vyžaduje větší péči(o akumulátory).  AB

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci