Příspěvky uživatele - 120.31

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Která značka má nej servis, 9.3.2012
Podle mě se kvalitní stroj pozná podle toho že servis nepotřebuje.A cose týká té závady v diagnostice to je sice hezký že i kdyby to trvalo 5 minut, záleží kolik by to stálo.
Husqvarna 555, 562 XP, 3.2.2012
Já občas dělám v práci 16hodin, ale to jen ve zcela vyjímečných případech, ale vrátit se po čtyřech dnech, no to musíte plnit nejmíň na 450%..
Husqvarna 555, 562 XP, 2.2.2012
Já jsem amatér, ale myslím si že pokud jak píšete že nejste žádný amatér, tak přece po dvacetiletých zkušenostech musíte poznat co je normální stav a co je závada na reklamaci nebo na opravu. Zvlášť když má ten revboost či co.
Husqvarna 555, 562 XP, 31.1.2012
Jde o to aby jste ty notebooky nemuseli sebou brát i do lesa.
Ostřička pilových řetězů Güde 2500 profi, 4.1.2012
Nebruste podle toho co někdo psal, ale podle toho co je napsáno na krabičce..
Řetězová pila?, 18.12.2011
Dolmar Makita hoby řada 1,1mm profi řada 1,3mm.
Husqvarna 555, 562 XP, 15.12.2011
A bude to těžký jako...
Elektrická řetězová pila, hmotnost, 15.11.2011
Ohledně té hmotnosti jsem se špatně vyjádřil, i když je ES21XX těžší než např. ES33A tak je lépe vyvážená a práce s ní je méně namáhavá.
Elektrická řetězová pila, hmotnost, 15.11.2011
Záleží kolik do ní chcete investovat, ale pokud Vám záleží na hmotnosti, tak kupte pilu s motorem v ose, a myslím že tady je nejlepší volba dolmar nebo makita.
Dolmar WS-2135A - dotazy začátečníka, 13.11.2011
Když se podívám v kterém místě je ta dírka vyvrtaná tak bych řekl že opravdu čistě teoreticky tamtudy ten olej může vytékat, ovšem prakticky ani omylem. To by se s tou pilou muselo řezat vzhůru nohama a to dokáže málokdo.