|
Poměr benzínu a oleje do motor. pily
|
|
|
|
Předchozí příspěvky | 1, 2, 3
|
|
|
|
|
|
RadekB - Diamantový Zahrádkář (1424) - 21.230 (?), 6.1.2009 20:13
Jani, pro bůh, olovo je jak známo mechanické "mazivo"! Jeho přítomnost v palivu dvoutaktů není k ničemu. Vytvořilo, dá se říct, pod tlakem a za vysoké teploty kluzný povlak na sedlech ventilů z litiny, tedy litinových hlavách. Od zavedení tvrdokovových sedel se mohl začít používat bezolovnatý benzín. Pro rýpaly, mluvím o ČSSR, nikoli o západních zemích té doby! Ještě dnes se setkávám s majiteli, kteří sdílejí podobný názor a tvrdošíjně krmí moderní stroje speciálem, vůbec jim nedochází, že tam olovo dávno není! Dnešní "speciál", či u vás asi UNI má však jednu nespornou výhodu, je takzvaně blbuvzdorné palivo! Protože pumpař "vydělávající" přimícháváním lihu je u mne blb! Tyto benzíny obsahují také draslík a ten slušně tlumí žár hořícího lihu. Určitě by se tu našel nějaký chemik aby to popsal lépe.
Radek
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 124.192 (?), 17.1.2009 19:31
Dobrý večer, tak takovéhle prodejce čerpacích hmot by měli zavřít a nikdy nepustit. Kousek od nás byla pumpa kde měli benzín za velice příznivou cenu, ale na fabii po 50 000 km byl motor na pravdě boží. No a pila by tam byta dřív Radek.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 168.81 (?), 12.12.2017 0:04
Jak se dělá dekarbonizace motoru pily opravdu nevím. Před cca 40 lety jsme to dělali u motorek a pinďourů. Mechanicky.
Letos v létě mi dosloužil starý křoviňák OleoMac. Už nešel startovat a pak už se nemohl ani utáhnout, ale kompresi pořád měl. Tak, že se podívám, jak uvnitř, po 20 letech, vypadá. Nejsnadněji výfukem. Odmontoval jsem výfuk a uviděl skoro úplně zarostlý vstup do výfukového kanálu. Jen maličká dírka uprostřed.
Píst jsem dal do horní úvratě, šetrně vyšťoural proti stěně pístu (karbon je hodně tvrdý a drží), šťoural jsem svisle nahoru s brýlemi, aby karbon vypadával ven, pak vyfoukal kompresorem. Pak vyčistil výfuk a složil. Nastartoval hned a seče jako dřív. Na svíčku jsem se nedíval. Nechtělo se mi hledat klíč.
Třeba Vám teď už nějaký „profík“ napíše, že tak to být nemůže a jak to správně udělat. JG
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 165.53 (?), 17.1.2009 22:50
Každý výrobce v návodu uvádí jaký poměr oleje v benzínu má být. U značkových olejů to je většinou 1:50. Nic míň nic víc. Mám 10 let pilu Partner 351 a 9 let křovinořez OleoMac T746 a od počátku jejich provozu tam dávám do benzínu olej Husqvarna 1:50. A nemám žádné problémy.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
1, 2, 3
|
|
|
Geniální nápady na police do koupelny pro dokonalý pořádek
Nezáleží na tom, jak malá je vaše koupelna, každá koupelna potřebuje vyhrazený kus nábytku na ručník...
3 důvody, proč si do zahrady přidat ptačí lázeň nebo fontánu
Vodní prvek je pro vaši zahradu stejně důležitý jako půda a slunce. Co kdybyste do své zahrady mohli...
7 způsobů, jak zvětšit malou zahradu
Podívejme se, jak zvětšit malou zahradu. Zelená barva je mnohem silnější, než si myslíte. Je spojová...
Výjimečné rostliny, které nemusíte téměř nikdy zalévat!
Pokud žijete v suché oblasti nebo se chcete podílet na ochraně životního prostředí vysazením zahrady...
10 úžasných bylinek, které můžete stříhat a budou se vám vracet
Trvalky jsou vynikajícím způsobem, jak si udržet zásoby čerstvých bylinek, aniž byste museli každou ...
|
|
|
|