Pane jsou tam 2 šrouby na kterých karbec ale i vzduch. filtr takže sundat kryt filtru filtry vyšroubovat 2 matky (10tky) a pak už jenom odstraníte z karbece pružinku a táhlo (chce to jenom trošičku zručnoti, v některých případech i možná trpělivost) pak už jenom uděláte to co jsem psal dříve :)
na karbeci ze spod odšroubujete šroub tuším že je taky 10tka tím se dostanete do plovákové komory upozorňuji všechno dělejte na nějaké podložce protože když něco ztratíte budete platit a to myslím doslova :D vytáhněte plovák vyšroubujte trysku (musí se vyklepnout a to pořádně) :D všechno důkladně prostříknout ničeho se nebát :) pak nahoře je šroub pro volnoběžné otáčky vyšroubovat prostříknout zašroubovat jemně dotáhnout cca 2x otočit z5 :) kdyžtak "donastavíte" při běhu motoru ještě když budete mít karbec dole tak otevřete nádrž a nechte všechen benal vytéct... já to ještě párkrát profouknu ;) snad se vám to povede :) nejsem odbodník ale takhle to dělám já a jezdím od nevidím do nevidím :)