Vari Honda GSV tarokuje



   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5   
                     
host - 242.130 (?) 
8.7.2016 15:50

Ano, verim vam, ze minimalne 15÷20 rokov konstrucne stary Briggs beží tak ako popisujete, ale ani nesplnuje to, co som pisal vyssie. Ten motor bol na rysovacich prknech v dobe, kedy dnesni arogantni europoslanci nezriedka este tahali za sebou káčera, a o dnesnych emisnych eurozakonoch ani nesnivali...

Ked sa na to priamo pytate, moj zaver je:

1. Kupujte do malych motorcekov vždy premiove benziny napr. Verva, Shell V-Power Racing (oba su "100oktanove") a pod. Poznamenavam, ze vobec nehovorim o vyssich oktanoch, lebo male motorceky ako GSV večšinou nevyužiju ani tych 95 oktanov, co ma standartny Natural.

Hovorim o tom, ze :

   1a) Tieto premiove paliva MAJU PERCENTUALNE MENSI OBSAH BIOGRCOV, ako bezny Natural. Nie nulovy, ale podstatne mensi podiel.

  1b) Tieto premiove paliva OBSAHUJU UZITOCNE ADITIVA, ktore cistia a udrzuju palivove cesty od nadrze az po saci ventil.

2. Ak skladujete benzin dlhsie ako cca 3÷4tyzdne,  tak pouzivajte este aj kvalitny stabilizator do benzinu, napr. Honda, alebo BriggsStraton, alebo VIF, a pod.

3. Ak odstavujete strojcek na dlhsiu dobu ako cca mesiac, tak pred odstavkou zatvorte palivovy ventil a nechjte motor bezat kym sam nezhasne na nedostatok benzinu - vyprazdni sa karburator, a nebude sa mat co v karburatore usadzovat.

  Honda GSV je velky a spolahlivy drziak, ked mu doprajete toto (body 1 až 3) tak pojde ako svajciarske hodinky: ľahke startovanie dvomi prstami, hladky chod, prechody, vykon ako mal bude mat aj po 15 rokoch...

 Na zaver podotykam, ze nehovorim o "haklivosti" GSV, hovorim o tom ako bezproblemovo prevadzkovat male motorčeky v dnešnej mrdlej džungli nasilnej eurolegislativy odtrhnutej od reality bežneho cloveka...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 52.72 (?), 8.7.2016 16:43

Já jsem včelař, Varinu používám cca 3x tydne na vzdalenost 1,5km, naházím na vozík veci co potřebuji ke včelám a připadá divné kdybych mel pokaždé zastavovat kohout a čekat až se spálí benzín, potom zase čekat až nateče benzín, to bych potom mel s provozem ješte více starosti jak se Z 25K, který je 63roku starý a tolik starostí s ním není.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 242.130 (?), 8.7.2016 17:03

Pane včelaři, velice svérazne si vysvetlujete vyznam vety:

"Ak odstavujete strojcek na dlhsiu dobu ako cca mesiac, tak pred odstavkou zatvorte palivovy ventil a nechjte motor bezat kym sam nezhasne na nedostatok benzinu"

protože tato veta volne prelozena do češtiny znamena:

"JESTLI odstavujete strojek na delší dobu jak cca měsíc, tak před odstavenim stroje zavřete palivovy kohout a nechte motor běžet dokud sam nezhasne z duvodu nedostatku benzinu "

  Vase Varina jezdí téměř každý druhý den, tak vocogou?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 52.72 (?), 8.7.2016 17:10

Veřte mi že rozumím po slovensky dobře, jsem ta generace co žila společne, muj přispevek je trochu nadsázka, snad jste to pochopil, nebot muj 28letý syn má Vari Jikov a stale se mi smeje že on jezdí bez potíží a já stale opravuji.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 242.130 (?), 8.7.2016 17:16

Pane, tak prepacte(=prominte), vobec som tu nadsadzku nepochopil...

Inak, mozem sa opytat, co stale opravujete a na akom stroji?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 52.72 (?), 8.7.2016 17:26

Ale pořad přece poiřad stejný stroj GSV190, Vadná cívka 1800kč, ložisko u druheho stupne, ted pul roku problemy se startováním tj. ten karburátor, zalehlá ruční brzda u vozíku, nevracela se, atd, drobnosti ale obtežují.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 48.106 (?), 8.7.2016 17:34
No brzda u vozíku😂 není motor že. Problémy se startováním zalepený karbec. Stabilizátor je pro vás cosi jaksi tak kupujte 100 benál a hrajte si s kohoutem a vyjížděním do sucha.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 52.72 (?), 8.7.2016 17:37

Ale prosím, stabilizátor jsem kupoval u Hondy za 120kč a výsledek??ten jsem popsal, proto chci zkusit 100vku.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 84.190 (?), 7.7.2016 21:23


Ty šupiny v karburátoru, no je to možné, já tam nevidím, ale vervu přece kupuju že je bez biosložky.Platím víc, čtu o tom, dávám stabilizátor, abych předešel problémům o kterých čtu.Nebudu zas řešit ventily

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
1,  2,  3,  4,  5   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika